تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه نجومی حضور در آخرین کنسرت و عروسی امیر تتلو ! / میلیونر ها بروند !

تتلو ، خواننده ایرانی مقیم ترکیه در این استوری مدعی شد این آخرین کنسرت او و در واقع خداحافظی اش از دنیای موسیقی و هوادارانش خواهد بود. تتلو همچنین قصد دارد در کنسرت آخرش به نوعی برای خود مراسم عروسی نیز برگزار کرده و رسما ازدواج کند. قیمت بلیط کنسرت امیر تتلو اما واکنش های منفی فراوانی به دنبال داشت؛ این خواننده از بلیت ۲ هزار دلاری [بیش از ۸۰ میلیون تومان] خبر داد و این در حالی است که او همچنان پول هوادارانی که بلیط کنسرت لغو شده او را خریداری کرده بودند پس نداده است. این خواننده جنجالی که ید طولایی در دود کردن پول مردم از طرق مختلف دارد، تنها چند ساعت مانده به برگزاری کنسرت اخیرش از لغو آن داد تا پول خریداران بلیت را به جیب بزند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه نجومی حضور در آخرین کنسرت و عروسی امیر تتلو ! / میلیونر ها بروند !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..