تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزان فروشی عجیب سایپا در بورس کالا؛ عرضه چانگان CS35 با قیمت 583 میلیون تومان!

براساس اعلام وزارت صمت و طی نامه‌ای از سوی این وزارت‌خانه به سازمان بورس قیمت پایه خودروی جدید چانگان CS35 پلاس مدل 2023 برای عرضه در بورس کالا مشخص شد. چانگان CS35 پلاس در مدل 2023 وارداتی گروه خودروسازی سایپا جهت عرضه در بورس کالا با قیمت پایه 583 میلیون تومان معامله خواهد شد که البته بدون شک قیمت نهایی این خودرو بیشتر خواهد بود. هرچند که قیمت اعلام شده در این اطلاعیه، قیمت پایه محسوب می‌شود و کلیه هزینه های جانبی و مالیات به قیمت نهایی معامله در بورس اضافه خواهد شد و بر عهده مشتری است، اما بازهم باید گفت که با توجه به قیمت چانگان سی اس 35 در چین و امارات، این با ارزان فروشی عجیب سایپا مواجه هستیم چرا که قیمت خودرو مشابه در بازار کشورهای مذکور در حدود 900 میلیون تومان اعلام می شود!

قیمت پایه چانگان CS35 در بورس کالا

با این حساب باید گفت که عرضه چانگان با چنین قیمت توسط سایپا، می تواند تمام معادلات بازار خودرو را بهم بریزد، به خصوص آنکه مدیرعامل سایپا چندی پیش عنوان کرده بود که این شرکت، قصد عرضه حدود 25 هزار دستگاه خودروهای چانگان را به شکل وارداتی دارد و باید گفت که در صورت وقوع چنین عرضه ای، عرصه بر انواع بسیاری از خودروهای چینی مونتاژی و خودروهای دست دوم موجود در بازار که از سالهای قبل حضور دارند، تنگ خواهد شد.

قیمت چانگان سی اس 35

حال باید منتظر ماند و دید که با توجه به نامه بورس که از شرط الزام واردات خودروها به گمرکات (پیش از عرضه در بورس کالا) حکایت دارد، آیا اصلا سایپا و وزارت صمت می توانند خودروهای چانگان را با چنین قیمتی در بورس کالا به فروش برسانند یا خیر؟ اما از طرف دیگر ارزان فروشی فرضی چانگان به عنوان یکی از شرکت هایی که پس از بازگشت تحریم ها، همکاری خود را با سایپا متوقف کرد، بسیار بعید و عجیب به نظر می رسد، به خصوص آنکه چانگان از نظر تجاری ارتباطات مالی واحضی نیز با فورد دارد!

چانگان CS35 پلاس وارداتی سایپا چه مشخصاتی دارد؟

این کراس‌اوورهای کوچک شهری تا سال ۹۸ در نسل نخست توسط سایپا در داخل کشورمان تولید می‌شد اما با اعمال مجدد تحریم‌ها و ممنوعیت واردات تولید آن متوقف شد.

حالا سایپا قصد دارد نسل دوم این خودرو را که در چین به تولید انبوه رسیده است راهی بازار کشورمان کند.

به طور خلاصه اگر قرار باشد نکات مثبت و منفی چانگان CS35 پلاس را برای شما بیان کنیم در خصوص نکات مثبت به ظاهر جوان پسند و مدرن، امکانات مناسب اشاره کرده و در خصوص نکات منفی به عدم سازگاری با بنزین کم کیفیت، افزایش قیمت قابل توجه نسبت به نسخه قبلی اشاره می‌کنیم.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر مشخصات فنی و امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو:

مشخصات فنی چانگان CS35 پلاس

خودروساز چینی برخلاف دو نسل قبلی، استفاده از موتور 1.6 لیتری را کنار گذاشته و به‌جای آن چانگان CS35 پلاس را به موتور 1.4 لیتری توربوشارژر با تزریق مستقیم سوخت مجهز کرده است. این موتور حداکثر 155 اسب بخار قدرت و 255 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و البته برای کارکرد صحیح به بنزین با عدد اکتان 92 نیاز دارد. گیربکس دوکلاچه هفت سرعته نیز وظیفه انتقال قدرت به محور جلو را در این خودرو بر عهده دارد. سیستم تعلیق چانگان CS35 پلاس در عقب از نوع نیمه‌مستقل است و بنابراین نباید از این کراس‌اوور شهری انتظار آفرود داشت.

امکانات ایمنی و رفاهی چانگان CS35 پلاس

ترمز و پایداری ABS - EBD - ESP - BAS - TCS - HSA - HDC دیگر تجهیزات فرمان برقی، رینگ آلیاژی، کروز کنترل هوشمند، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش، کنترل پایداری، سنسور پارک جلو و عقب، رادار نقطه کور، ترمز کمکی، ترمز اضطراری، سنسور نور، چراغ‌های روشنایی در روز، سیستم صوتی مجهز به نمایشگر، دوربین عقب، دوربین جانبی و دوربین 360 درجه، صندلی‌های تنظیم شونده برقی، آینه‌های تاشو برقی به همراه گرمکن، چهار کیسه هوا و سقف پانوراما به همراه سانروف.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزان فروشی عجیب سایپا در بورس کالا؛ عرضه چانگان CS35 با قیمت 583 میلیون تومان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..