تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلخ کردن شیرینی رتبه بندی معلمان

شیرینی رتبه بندی معلمان را به کام فرهنگیان تلخ نکنید

 مهدی اسماعیلی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور ، گفت: تورم، گرانی افسارگسیخته خصوصا در تامین مسکن، اقلام ضروری و عدم وجود تدابیر بازدارنده کمر ملت را شکسته است. لذا باید سریعاً قرارگاه اقتصادی موثری تشکیل شده و چاره اساسی اندیشیده شود .
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: چرا شیرینی طرح رتبه بندی معلمان را به کام آنها تلخ کرده و به اتمام نمی رسانید. همچنین شما قول دادید دریافتی سرایداران و نیروهای خدماتی مدارس را که به سختی گذران زندگی می کنند را افزایش دهید، این تعلل چه مفهومی دارد؟
وی در ادامه خطاب به وزیر جهاد کشاورزی افزود: کشاورزان، باغداران و دامداران در تامین و تحویل به موقع درخواست هایشان و پرداخت خسارت وارده به محصولات آنها نیازمند حمایت عملی است که دائما درخواست توجه بیشتر دارند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلخ کردن شیرینی رتبه بندی معلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..