تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه با ابزار هوش مصنوعی restorePhotos، کیفیت تصاویر را بهبود دهیم؟

امروزه هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلفی به کمک کاربران آمده است و انجام بسیاری از امور را بدست گرفته است. بالا بردن کیفیت عکس یکی از عملکردهای کاربردی هوش مصنوعی است که نیازی به مهارت و تجربه قبلی ندارد. در مطلب پیش‌رو به نحوه استفاده از restorePhotos.io می‌پردازیم؛ ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی که می‌تواند تأثیر چشمگیری روی بهبود کیفیت تصاویر و چهره‌ها داشته باشید.

بالا بردن کیفیت عکس با هوش مصنوعی

تا حدود یک دهه قبل، دوربین موبایل‌ها از کیفیت چندانی برخوردار نبودند و افراد کمی هم به دوربین حرفه‌ای دسترسی داشتند. همین موضوع موجب شده است تا کیفیت تصاویر غیرحرفه‌ای گذشته نسبت به زمان حال، بسیار پایین‌تر باشد. همچنین نبود فناوری‌هایی مثل تشخیص خودکار چهره، بر کاهش وضوح قسمت‌های مهم در عکس‌ها تاثیر داشته است.

خوشبختانه ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی مختلفی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند که با استفاده از آن‌ها می‌توان اقدام به بهبود کیفیت تصاویر، رنگی کردن آن‌ها و افزایش جزئیات نمود. وب سایت restorePhotos.io یکی از همین ابزارها است که به صورت اختصاصی روی افزایش وضوح چهره در عکس‌ها تمرکز دارد. برای بهره‌مندی از امکانات وب سایت گفته شده، تنها کافی است تا مراحل زیر را طی کنید.

اپلیکیشن مرورگر کامپیوتر یا موبایل خود را باز کرده و پس از تایپ کردن آدرس Restorephotos.io در نوار آدرس آن، کلید Enter را بزنید. در صفحه اصلی وب سایت، روی کلید Restore your photos در وسط پنجره، کلیک کنید. بالا بردن کیفیت عکس با هوش مصنوعی داخل صفحه جدید، روی کلید Upload an image کلیک کنید. به محل ذخیره‌سازی فایل مورد نظر بروید و پس از انتخاب آن، روی کلید Open کلیک کنید. بالا بردن کیفیت عکس با هوش مصنوعی صبر کنید تا فرایند بارگذاری فایل روی سرور و پردازش ابری آن به اتمام برسد. چند لحظه بعد، می‌توانید تصویر بهبود یافته را در کنار نسخه اصلی در اختیار داشته باشید و آن‌ها را باهم مقایسه کنید. بالا بردن کیفیت عکس با هوش مصنوعی

برای ذخیره کردن عکس بهبود یافته در حافظه داخلی دستگاه، روی کلید Download Restored Photo در پایین صفحه کلیک کنید. همچنین با زدن گزینه Upload New Photo می‌توانید یک تصویر جدید را بارگذاری نمایید.

سوالات متداول چگونه وضوح چهره در عکس‌های قدیمی را بهبود ببخشیم؟

با مراجعه به وب سایت RestorePhotos.io و بارگذاری عکس‌های قدیمی خود در آن، می‌توانید کیفیت چهره‌ها را افزایش دهید.

بهترین گزینه برای بالا بردن کیفیت عکس به صورت خودکار چیست؟

استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، گزینه معقولی برای افزایش سریع و بدون دردسر کیفیت عکس‌های قدیمی محسوب می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه با ابزار هوش مصنوعی restorePhotos، کیفیت تصاویر را بهبود دهیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..