تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری بزرگترین گردهمایی صنعت ساختمان آسیا در تهران

به گزارش رکنا به نقل از دبیرخانه گردهمایی بین المللی سازندگان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت ساختمان؛ میثاق سلماسی مدیرعامل انجمن مدیریت ساخته ها و دبیر برگزاری، با اعلام خبر فوق افزود:  در راستای تحقق سیاست های توسعه پایدار اقتصادی ایران اسلامی در جهان و همچنین افزایش و تقویت  تولیدات و خدمات صادرات محور صنعت ساختمان، همزمان با گرامیداشت روز مهندس و با حضور بیش از 11 کشور آسیایی فعال در این حوزه از جمله: چین، قطر، عمان، ترکیه، ارمنستان، نخستین گردهمایی آسیایی سازندگان، تولیدکنندگان و صادر کنندگان صنعت ساختمان، مورخه چهارم اسفند ماه سال جاری، در تهران ، مرکز بین المللی همایش های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار می شود.

میثاق سلماسی ادامه داد: مراسم فوق با محوریت نقش مذاکره و تنظیم قرارداد های بین المللی در صادرات محصولات و فناوری های نوین صنعت ساختمان، صادرات خدمات فنی و مهندسی، بیمه های تجاری و قوانین حمل و نقل بین المللی در توسعه تجارت بین الملل ، تولید صادرات محور و جذب سرمایه گذار خارجی و معرفی دستاورهای دانش بنیان صنعت ساختمان بر پا می شود.

وی خاطرنشان کرد: رویداد بین المللی فوق با مشارکت سازمان توسعه تجارت، سازمان صنایع و شهرک های صنعتی، مراکز علمی و دانشگاهی، سازمان نظام مهندسی تهران ، انجمن مدیریت ساخته ها، مرکز تجارت فناوری فیال، سامانه بین المللی ساخت بازار، انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان تهران . کانون سراسری انبوه سازان کشور ، انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی و با حضور نمایندگان مراکز تجاری کشورهای دعوت شده، فعالان اقتصادی بین المللی ، کارشناسان و مدیران علمی و مسوولین کشور برگزار می شود.

دبیر برگزاری مراسم گفت: امید است با حمایت مسئولین و بهره گیری از توان علمی و عملی فعالان این حوزه در کشور، گام هایی عملی در راستای توسعه صادرات محور محصولات و خدمات فنی و مهندسی ساختمان کشور برداریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری بزرگترین گردهمایی صنعت ساختمان آسیا در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..