تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس مبالغ خدمات ارائه نشده در تعطیلات را جبران کنند / این شامل هزینه سرویس مدرسه هم می شود

به گزارش رکنا به نقل از وزارت آموزش و پرورش ، در بخشنامه وزارت آموزش و پرورش به مدارس آمده است:

نظر به این‌که از ابتدای سال تحصیلی جاری، به‌صورت مکرر و به‌دلایل مختلف از جمله برودت، آلودگی هوا و... فعالیت مدارس به‌شکل غیرحضوری بوده است، مبالغی که مدارس (دولتی و غیردولتی) جهت انجام خدمات خاص از اولیا دریافت کرده و به‌ازای آن‌ها به‌دلیل غیرحضوری بودن کلاس‌ها اقدامی صورت نگرفته است، به‌نحو مقتضی جبران شود.

همچنین تسنیم نوشت: حجت‌الله الماسی؛ مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش درباره اینکه آیا این موضوع شامل هزینه سرویس مدارس نیز می‌شود؟ گفت: این جبران شامل تمام هزینه‌ها و خدماتی می‌شود که در روزهای تعطیلی مدارس ارائه نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس مبالغ خدمات ارائه نشده در تعطیلات را جبران کنند / این شامل هزینه سرویس مدرسه هم می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..