تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت سارق حرفه ای در آبادان

به گزارش رکنا؛ سرهنگ «کیومرث کشوری»رئیس پلیس آبادان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت پمپ آب منازل در آبادان، به‌ویژه در منطقه ذوالفقاری، اقدامات برای شناسایی سارق یاسارقین احتمالی در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری 18ذوالفقاری آبادان با انجام کار اطلاعاتی سارق حرفه ای وسابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آبادان گفت: از مخفیگاه این سارق، 5 دستگاه پمپ آب، 5 دستگاه ضبط خودرو،‌ 3دستگاه کولرگازی،2دستگاه باتری خودرو کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه متهم نیز در بازجویی پلیس به 15 فقره سرقت مشاعات ساختمانی ،کولرگازی وداخل خودرو در شهرستان آبادان اعتراف کرد گفت: یک نفر مالخر در این زمینه شناسایی و دستگیر گردید.

رئیس پلیس آبادان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد‌ند، به شهروندان آبادانی توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، موضوع را فوری از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

علی رنجکش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت سارق حرفه ای در آبادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..