تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال حافظ امروز / 5 بهمن ماه با تفسیر دقیق + فیلم

به گزارش رکنا، فال حافظ به شکل روزانه در رکنا برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ در بین مردم ایران جایگاه ویژه ای دارد.فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فروردین

فروردین

دو یار زیرک و از باده کهن دومنی

فراغتی و کتابی و گوشه چمنی

من این مقام به دنیا و آخرت ندهم

اگر چه در پی ام افتند هر دم انجمنی

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد مقام و منزلتی در درگاه خداوند دارید که حاضر نیستید آن را به هیچ وجه به مقام دنیوی بفروشید. در مسائل دنیوی هم موفقید و رمز موفقیت تان قناعت است و شکرگزاری خدا. دست فلک و تندباد حوادث شما را بسیار امتحان کرده اما در همه حال صابر بوده و حق را رها نکرده اید. بسیار مواظب باشید تا به دام شیطان نیفتید. فکر حکیمانه شما روزگار را سخت شکست داده است.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست

گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست

که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست

که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد ایمانت را قوی تر کن تا از رنج و ملامت نجات یابی. گرفتاری ات برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی هستند که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

نماد خرداد

ای آفتاب آینه دار جمال تو

مشک سیاه مجمره گردان خال تو

صحن سرای دیده بشستم ولی چه سود

کاین گوشه نیست درخور خیل خیال تو

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد از زمانی که به دنیا آمدید تا آخر عمر خویش روی بدی را نخواهید دید. چهره و طینت زیبای تان ورد زبان هاست پس چرا غمگین شده اید و اینقدر آشفته حالید؟ دست از قهر و کینه بردارید که فال تان بسیار فرخنده است. پیشقدم شوید، مژده ای به شما می دهند؛ حق وفا را به جا آورید.

فـال حـافـظ متولدین تیر

تیر

یارم چو قدح به دست گیرد

بازار بتان شکست گیرد

هر کس که بدید چشم او گفت

کو محتسبی که مست گیرد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید شما از تمام رقیبان خود سبقت می گیرید و همه را از میدان به در می کنید. شانس پیروزی در دست خودتان هست. آن را گم نکنید یا نگذارید رقیبان آن را از شما بربایند.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

متولدین مرداد

بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی

خون خوری گر طلب روزی ننهاده کنی

آخرالامر گل کوزه گران خواهی شد

حالیا فکر سبو کن که پر از باده کنی

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید اگر می خواهید غم به سراغ تان نیاید و از افکار منفی رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه راه تان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید. باید تلاش کنید؛ مطمئن باشد کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خوبی تان را دریافت می کنید.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

شهریور

صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد

ور نه اندیشه این کار فراموشش باد

آن که یک جرعه می از دست تواند دادن

دست با شاهد مقصود در آغوشش باد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می کنی که بیش از اندازه برایت دردسرساز می شود. قسمتی از مالت را انفاق کن؛ آن وقت به مقاصد دیگر خود هم می رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می شوند و تو به آنها فکر نمی کنی. مردمدار باش. افتادگی داشته باش. تو هم بنده خوب خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی.

فـال حـافـظ متولدین مهر

مهر

چو دست بر سر زلفش زنم به تاب رود

ور آشتی طلبم با سر عتاب رود

چو ماه نو ره بیچارگان نظاره

زند به گوشه ابرو و در نقاب رود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که هر تیری می اندازی به سنگ می خورد و نمی توانی به مراد دلت دست پیدا کنی. گاهی برای تفریح کارهایی می کنی که خیلی زود هم پشیمان می شوی. اصلا فکر نمی کردی که راه عشق اینقدر سخت باشد. از خدا بخواه تا راه راست را به تو نشان دهد تا بتوانی راحت تر به معشوق برسی.

فـال حـافـظ متولدین آبان

متولدین آبان

بنفشه دوش به گل گفت و خوش نشانی داد

که تاب من به جهان طره فلانی داد

دلم خزانه اسرار بود و دست قضا

درش ببست و کلیدش به دلستانی داد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد مقدمات رسیدن به مرادت مهیا شده است. دست قضا همه چیز را رو به راه کرده و درهای بسته به رویت باز می شود و دوباره جوان می شوی و شادابی خود را به دست می آوری. فقط مواظب حریفان خود باش که این بار هم سرمایه تو را از بین نبرند. اسرارت را هم برای خودت حفظ کن.

فـال حـافـظ متولدین آذر

آذر

عکس روی تو چو در آینه جام افتاد

عارف از خنده می در طمع خام افتاد

حسن روی تو به یک جلوه که در آینه کرد

این همه نقش در آیینه اوهام افتاد

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید هر کس که شما را برای اولین بار می بیند پی به خوش قلبی و ساده دلی شما می برد چون باطنی خوب دارید فکر می کنید همه مثل شما هستند. پس مواظب باشید از شما سوء استفاده نکنند، کمی زرنگ تر و خوددار باشید. برای هر کسی دلسوزی نکنید که هر کس شایسته دلسوزی نیست.

فال حافظ متولدین دی

نماد دی

ای بی‌خبر بکوش که صاحب خبر شوی

تا راهرو نباشی کی راهبر شوی

در مکتب حقایق پیش ادیب عشق

هان ای پسر بکوش که روزی پدر شوی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید تو که خودت بی تجربه ای چگونه به دیگران امر و نهی می کنی. تو که از عشق بویی نبرده ای چطور صحبت از عشق می کنی و به دیگران هم مشورت می دهی؟ روز خودت را به خوبی بساز و تلخ و شیرین روزگار را تجربه کن. وقتی حس کردی نور خدا دلت را روشن کرده آن وقت حق مشاوره دادن داری و روزگارت تغییر می کند و بدان اگر حاجتی داری باید با خدا باشی.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

بگرفت کار حسنت چون عشق من کمالی

خوش باش زان که نبود این هر دو را زوالی

در وهم می‌نگنجد کاندر تصور عقل

آید به هیچ معنی زین خوبتر مثالی

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که به مرادتان رسیده اید ولی می ترسید آنچه را که سخت به دست آورده اید از دست بدهید، مطمئن باشید که همه آنها ماندنی است. اتفاقی می افتد که حتی تصورش هم مایه تعجب است و برای شما فرصتی بسیار عالی به شمار می آید. قدر آنچه را که دارید بدانید و دست از گله و شکایت بردارید و ناشکر نباشید که خدای ناکرده باز همه را از دست می دهید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

اسفند

مرا به رندی و عشق آن فضول عیب کند

که اعتراض بر اسرار علم غیب کند

کمال سر محبت ببین نه نقص گناه

که هر که بی‌هنر افتد نظر به عیب کند

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید به زمین و زمان چنگ انداخته ای و به زور می خواهی همه چیز را به دست بیاوری. تا راه راست نروی و سر بر آستان خداوند فرود نیاوری به مرادت نمی رسی. کلید گنج خوشبختی تو قدم گذاشتن در راه راست است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال حافظ امروز / 5 بهمن ماه با تفسیر دقیق + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..