تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشاگری ابطحی درباره «جنگ روانی» تازه علیه خاتمی / تهدید به «پخش فیلم» جلسه برگزار نشده!

افشاگری ابطحی درباره «جنگ روانی» تازه علیه خاتمی / تهدید به «پخش فیلم» جلسه برگزار نشده!

اعتمادآنلاین به نقل از ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: جنگ روانی چه می کند. برای اینکه قابل باور باشد اول متن نوشته بودند که به زودی فیلم این جلسه ای که اصلا برگزار نشده پخش خواهد شد.

یکی از اساتید برجسته دانشگاه شهید بهشتی به من زنگ زد وگفت یک متن تند وحساب شده وبی منطقی از قول آقای خاتمی روی گروه واتسابی دانشگاهی آمده. گزارشی از جلسه شب جمعه این هفته با آقای دکتر روحانی وعبدالله نوری درمنزل آقای خاتمی.

‎متن را برایم فرستاد. یک جمله اش به ادبیات رییس ما نمی خورد. با آقای خاتمی صحبت کردم.معلوم شد نه جلسه ای بوده. نه این حرفها را زده بوده. ونه خبر داشته که چنین دروغهایی بنامش نوشته اند.

‎خوبی خاتمی این بوده که همیشه بر مکتب اصلاح خواهی خودش تاکید دارد. چه روزهایی که همه هورا می کشییدند و چه روزهایی که در آستانه حصر و مخالفت تندروها قرار داشت.

‎جنگ روانی چه می کند. برای اینکه قابل باور باشد اول متن نوشته بودند که به زودی فیلم این جلسه ای که اصلا برگزار نشده پخش خواهد شد.

‎خیلی ها می دانند که چرا علیرغم این همه اتفاقات و اعتراضات، برای دوسوی سیاست در داخل و خارج همچنان خاتمی مورد بهتان قرار می گیرد و هر روز به او حمله میکنند وتوطئه و دروغپردازی.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشاگری ابطحی درباره «جنگ روانی» تازه علیه خاتمی / تهدید به «پخش فیلم» جلسه برگزار نشده!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..