تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسر ۱۶ ساله قربانی پدرش شد

پسر ۱۶ ساله قربانی پدرش شد جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان راسک گروگان ۱۶ سال از چنگال آدم ربایان نجات یافت 1 حوادث 1401/11/04 آدم ربایی پسر 16 ساله

مرتضی جوکار دیروز در زاهدان اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در یکی از محلات شهر راسک بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد افراد مسلح و ناشناس نوجوان ۱۶ ساله را  با یک دستگاه خودروی پژو پارس ربوده و از محل متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یکسری اختلافات مالی با پدر این نوجوان، او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

جوکار تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس محل اسارت این گروگان شناسایی فرد ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور مأموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی آدم ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.net

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسر ۱۶ ساله قربانی پدرش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..