تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکاتی که هنگام خرید گوسفند زنده باید به آنها دقت نمود

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در حقیقت برخی از افراد به دلیل مصرف زیاد گوشت قرمز سعی می‌کنند، گوسفند را به صورت زنده تهیه نمایند و آن را ذبح کنند. خرید گوسفند زنده به صورت آنلاین دارای مزیت‌های بسیاری است که یکی از آنها عدم وجود نگرانی بابت حمل گوسفند تا محل مورد نظر است. همچنین این روزها قیمت گوسفند در قصابی‌ها روز به روز در حال افزایش است. اما خرید گوسفند به صورت زنده بسیار به صرفه‌تر به نظر می‌رسد. باید به این موضوع دقت کرد که خرید آنلاین گوسفند را می‌بایست از مرکزی معتبر تهیه نمود. به این دلیل که رعایت بهداشت در دامداری‌ها و همچنین پرواربندی اصولی گوسفند از اهمیت بسیاری برخوردار است.

نکاتی که هنگام خرید گوسفند زنده باید به آنها دقت نمود نکاتی که هنگام خرید گوسفند زنده باید به آنها دقت نمود

در ادامه مقاله به ذکر توضیحاتی بیشتر در مورد خرید غیر حضوری گوسفند زنده از وب‌سایت دام کالا می‌پردازیم.

نکاتی که هنگام خرید گوسفند زنده باید به آنها دقت کرد

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید گوسفند زنده باید به آن توجه کرد، نحوه‌ی نشخوار حیوان است. یک گوسفند سالم می‌بایست به صورت مدام در حال نشخوارغذا باشد. معمولا دامداری‌هایی که تحت نظارت کلی وزارت بهداشت هستند، گوسفندانی سالم را پروار می‌نمایند. پس هنگام خرید گوسفند حتما به این نکته توجه کنید که مرکز مورد نظر شما، دارای مجوز از سازمان بهداشت باشد. وب‌سایت معتبر دام کالا، دارای تمامی مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و همچنین سازمان دامپزشکی کشور می‌باشد. در حقیقت سازمان دامپزشکی کشور، نظارت دقیقی بر نحوه پرورش گوسفندان و غذای دام‌ها در مرکز دام کالا دارد.

توجه به وزن گوسفند

بسیاری از سودجویان برای افزایش وزن کاذب گوسفندان اقدام به انجام اموری نامتعارف می‌کنند. این افراد این کار را با دادن نمک به گوسفندان انجام می‌دهند. به این صورت که با خوراندن نمک به گوسفند زنده موجب ایجاد تشنگی بسیار در آنها می‌شوند. همین موضوع موجب خوردن مقدار بسیاری آب توسط گوسفند و در نهایت افزایش وزن آن می‌شود. همانطور که می‌دانید وب‌سایت دام کالا سالهاست که در زمینه فروش گوسفند زنده فعالیت می‌نماید. تمام افرادی که خرید گوسفند زنده را از این مرکز انجام داده‌اند، از دام خریداری شده و همچنین خدمات دریافتی بسیار راضی بوده‌اند. به این نکته دقت کنید که از طرف سایت دامکالا، یک ترازو (باسکول) جهت وزن کشی نهایی گوسفند، ارسال خواهد شد. این موضوع موجب آسودگی خیال خریداران در مورد وزن ثابت گوسفند خواهد شد.

همچنین شما عزیزان می‌توانید یک گوسفند با وزن دلخواه را از طریق وب‌سایت دام کالا به یکی از خیریه‌های مستقر در تهران و کرج بفرستید. به این نکته دقت کنید که رسید خرید گوسفند برای شما ارسال خواهد شد.

نکاتی که هنگام خرید گوسفند زنده باید به آنها دقت نمود خرید گوسفند زنده از دامکالا

توجه به حالت رفتار گوسفند

از دیگر نکاتی که هنگام خرید گوسفند زنده باید به آن توجه کرد، نحوه رفتار آن می‌باشد. به این نکته توجه نمایید که گوسفند خریداری شده می‌بایست هوشیار و همواره در حال نشخوارغذا باشد. اما بسیاری از گوسفندان هنگام انتقال به محل دچار ترس بسیاری می‌شوند و ممکن است علائم ذکر شده را از خود نشان ندهند. وب‌سایت دام کالا، تمام گوسفندان خود را از طریق شیوه‌های مدرن و صنعتی پروار می‌نماید. این بدان معنی است که این گوسفندان تحت نظارت دامپزشکان متخصص پروار خواهند شد. به همین دلیل، خاطر شما مشتریان عزیز بابت سلامت جسمی این گوسفندان آسوده خواهد بود. قابل ذکر است تمام شرایط بهداشتی برای پرورش هرچه بهتر گوسفندان در این مرکز فراهم خواهد بود.

توجه به چشم‌های گوسفند

در حقیقت هر دو چشم گوسفند زنده می‌بایست بسیار شفاف باشد. هیچ گونه کدری نباید در چشم‌های گوسفند زنده قابل مشاهده باشد. این موضوع یکی از مهمترین مواردی است که هنگام خرید گوسفند زنده باید به آن دقت کرد. همچنین بعد از ذبح گوسفند باید توجه داشت که گوشت آن می‌بایست قرمز روشن باشد. گوشت تیره گوسفند ذبح شده نشانگر وجود بیماری در آن خواهد بود. نکته‌ای دیگر که توجه به آن از اهمیت بسیاری برخوردار است، نحوه جدا شدن پشم گوسفند از بدن او است. در واقع پشم گوسفند ذبح شده سالم، می‌بایست به راحتی از بدن او جدا گردد. همچنین سفید و سفت بودن چربی گوسفند نیز بسیار مهم می‌باشد. با توجه به این موارد، می‌توان از سالم بودن گوسفند خریداری شده اطمینان حاصل کرد.

نکاتی که هنگام خرید گوسفند زنده باید به آنها دقت نمود خرید گوسفند زنده با نژاد مناسب

‌خرید گوسفند زنده با نژاد مناسب

هنگام خرید گوسفند زنده می‌بایست به نژاد آن دقت فراوانی کرد. گوسفندی را که برای قربانی کردن یا استفاده از گوشت آن خریداری می‌نمایید، می‌بایست از نژاد گوسفندان گوشتی باشد. نوع دیگر نژاد گوسفندی، نژاد پوستی است که به هیچ عنوان برای قربانی کردن مناسب نمی‌باشد. برای ذکر ویژگی های گوسفندان نژاد گوشتی، باید گفت: این نوع گوسفندان دارای کمری صاف و سینه‌ای بزرگ و پهن می‌باشند. گوسفندان با نژاد تالشی، لری و بلوچی از انواع گوسفندان گوشتی در ایران هستند. در حقیقت، استان‌های کردستان، آذربایجان و زنجان از جمله مناطق پرورش دهنده گوسفندان گوشتی می‌باشند.

خدمات قابل ارائه در وب‌سایت دام کالا

دام کالا یکی از معتبرترین مراکز پرورش گوسفند زنده تهران می‌باشد. اگر ساکن شهر تهران یا کرج هستید، می‌توانید به راحتی گوسفند مورد نظر خود را از طریق سایت انتخاب کرده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. به این نکته توجه نمایید که حمل گوسفند تا درب منزل شما در تهران، به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد. همچنین از دیگر خدماتی که این وب‌سایت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، ارسال رایگان قصاب به همراه گوسفند به تهران می‌باشد. قصاب‌های ارسالی توسط وب‌سایت دام کالا، موظفند که گوسفند خریداری شده را به صورت اصولی و شرعی ذبح و گوشت آن را به اندازه‌های دلخواه شما خرد نماید. همچنین قابل ذکر است، در صورت وجود لطف شما، امکان ارائه انعام به عوامل ارسالی وجود دارد.

خرید گوسفند زنده از دامکالا

وب سایت دامکالا ، سالهاست که در زمینه فروش گوسفند زنده به صورت اینترنتی و غیر حضوری فعالیت می‌کند. سعی نمایید برای پرداخت مبلغ گوسفند زنده به صورت آنلاین اقدام نمایید. راه دیگری که برای واریز کردن مبلغ پیشنهاد می‌شود، دریافت شماره کارت از کارشناسان می‌باشد. به این نکته توجه نمایید که تصویر رسید واریزی را می‌بایست به پیام‌رسان واتساپ شماره‌های ثبت شده در وب‌سایت، ارسال نمایید. همچنین باید گفت: سفارش شما راس زمان مشخص شده، به دستتان خواهد رسید. چنانچه وزن گوسفند تحویل داده شده کمتر از وزن گوسفند ثبت شده در رسید باشد، می‌توانید موضوع را با عوامل ارسالی از طرف دامکالا در میان بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکاتی که هنگام خرید گوسفند زنده باید به آنها دقت نمود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..