تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتحادیه پوشاک کرج: بعد از ناآرامی‌های اخیر، تعدادی از بانوان فروشنده، پوشش مناسبی ندارند؛ نباید بی حجابی همه‌گیر شود / حجاب اسلامی رعایت نشود، واحد صنفی را پلمپ می‌کنیم / مدیرانِ مجتمع‌های تجاری، واحد‌های صنفی را ملزم به رعایت پوشش مناسب کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: رئیس اتحادیه پوشاک کرج با عنوان اینکه برخی از بانوان فروشنده، پوشش مناسبی در محل کسب و کار خود ندارند گفت: این موضوع منجربه نارضایتی مسئولان استان شده است لذا به مدیرانِ مجتمع‌های تجاری تذکر دادیم که اگر مشکل بی‌حجابی توسط اصناف حل نشود، واحد صنفی را پلمپ می‌کنیم.

اسماعیل صدیق  با تاکید بر رعایت قوانین صنفی در محل کسب و کار، اظهار داشت: واحدهای صنفی تحت نظارت اماکن عمومی قرار دارند و هر واحد صنفی که در سطح شهر مشغول فعالیت است، برای دریافت جواز کسب، تعهداتی داده‌ است که ملزم به رعایت آنها هستند.‌

وی با عنوان اینکه بعد از ناآرامی‌های اخیر، تعدادی از بانوان فروشنده، پوشش مناسبی در محل کسب و کار خود ندارند، افزود: در بین قوانین صنفی، رعایت شئونات اسلامی نیز ذکر شده و کسبه با توجه به تعهداتی که دارند باید حجاب خود را رعایت کنند.

صدیق گفت: عدم رعایت حجاب اسلامی در واحدهای صنفی، منجر به نارضایتی مسئولان استانی و تذکر آنها از تریبون‌های رسمی شده است. لذا اخطار به کسبه از طریق بازرسان اتحادیه‌ها اعلام شد.

رئیس اتحادیه پوشاک کرج ادامه داد: طی چندین بازدید که از مجتمع‌های‌ تجاری در سطح کرج صورت گرفت، عدم رعایت حجاب اسلامی به تعداد و دفعات زیادی، مشاهده شده است.

وی از برگزاری جلسه با مدیران مجتمع‌های تجاری کرج برای ابلاغ اخطار به فروشندگان بی‌حجاب یاد کرد و اذعان داشت: هدف مسئولان بر این است که مشکل بی‌حجابی توسط خود اصناف حل شود و منجر به رفتار قهری، دخالت قضایی و پلمپ محل کسب و کار نشود.

وی با اشاره به بیش از ۵هزار واحد صنفی پوشاک که در زیر مجموعه اتحادیه پوشاک البرز قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه ۷۰ درصد واحدهای صنفی پوشاک در پاساژها مشغول به فعالیت هستند باید بیشتر رعایت کنند و مدیریت شود که با چند مورد بی‌حجابی، این مشکل همه‌گیر نشود.

وی یادآور شد: در زمان شیوع کرونا و حتی در ناآرامی‌های اخیر بسیاری از اصناف با محدودیت‌های اعلام شده، همراهی کردند و امروز نیز باید در رعایت حجاب، همراهی کنند.

وی با عنوان اینکه مردم نیز از این شرایط رضایت ندارند، تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم قهری برخورد کنیم چون می‌دانیم در شرایط اقتصادی فعلی، کسبه با مشکل عدم مشتری روبرو هستند. حالا که شب عید نزدیک است می‌خواهیم آنها کاسبی خوبی داشته باشند اما باید قوانین نظام صنفی و رعایت شئونات اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی گفت: تا کنون هیچ واحد صنفی در کرج به دلیل بی‌حجابی، پلمپ نشده اما اگر تذکرات ما را جدی نگیرند، مجبور به این اتفاق خواهیم شد.

نماینده اتاق اصناف در کارگروه عفاف و حجاب استان البرز، اظهار کرد: قرارگاه عفاف و حجاب حدود ۶ ماه در استان البرز تشکیل شده و جلسات کارگروه‌ با حضور استاندار البرز برگزار و تاکید می‌شود که اصناف، پیشقدم شوند و رعایت کنند که مشکل بی‌حجابی کسبه در بحث جرائم به دادستانی و اماکن نرسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتحادیه پوشاک کرج: بعد از ناآرامی‌های اخیر، تعدادی از بانوان فروشنده، پوشش مناسبی ندارند؛ نباید بی حجابی همه‌گیر شود / حجاب اسلامی رعایت نشود، واحد صنفی را پلمپ می‌کنیم / مدیرانِ مجتمع‌های تجاری، واحد‌های صنفی را ملزم به رعایت پوشش مناسب کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..