تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه سرم هایی در منزل قابل تزریق است؟

مهاجرت به فنلاند در مقطع دبیرستان

تزریق سرم یکی از شناخته شده ترین شیوه هایی است که پزشکان از آن برای درمان بیماری ها استفاده می کنند. این شیوه درمانی قدمت کوتاهی ندارد و سال های متوالی است که در حوزه درمان کاربرد دارد و نقش ویژه ای در درمان انواع بیماری ها دارد.

اگر شما نیز تا کنون قصد داشته اید که از خدمات تزریق سرم در منزل استفاده کنید، قطعا برایتان سوال پیش آمده است که چه سرم هایی در منزل قابل تزریق است؟ پاسخ این سوال را قرار است امروز در این متن به صورت کامل دریافت کنید. تنها پیش از هر چیزی باید به شما هشدار دهیم که بدون مشورت پزشکان و پرستاران اقدام به تزریق سرم و سرم تراپی نکنید. مرکز درمان در منزل به طبیب یکی از مراکز مطرح در زمینه تزریقات سرم در تهران می باشد که همه روزه تعداد زیادی از بیماران را تحت درمان می گیرد.

سرم

این مرکز با استفاده از پرستاران متخصص تمام روند درمان بیمارانش را به دست افراد متخصص می سپارد. همچنین امکانی را فراهم کرده است که افراد در صورت نیاز به مشاوره از آن می توانند استفاده کنند؛ برای تزریق سرم در منزل می توانید در هر زمانی که خواستید با سامانه پشتیبانی به طبیب تماس برقرار کنید تا از مشاوره رایگان و تخصصی بهره مند شوید.

اگر قصد دارید برای آن که متوجه شوید “چه سرم هایی در منزل قابل تزریق است” و “چه سرم هایی باید در بیمارستان تزریق شود” حتماً تا انتهای این مطلب همراه ما باشید و از محتوای ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

چه سرم هایی در منزل قابل تزریق است؟

همواره یکی از دیدگاه های غلط نسبت به تزریقات سرم در منزل مربوط به محدودیت ارائه این خدمات است که به غلط در ذهن برخی جا افتاده است. عده ای اندک تصور می کنند که خدمات درمانی خاص و محدود در منزل قابل دریافت هستند و اگر کسی بخواهد یک شیوه درمانی را بگذارند باید به بیمارستان های شلوغ تهران مراجعه کند.

در همین ابتدا باید بگوییم که این حرف کاملاً اشتباه است و امروزه خدمات درمان تا حدی پیشرفت کرده اند که تمام افراد جامعه می توانند این خدمات را در منزلشان دریافت کنند. سرم تراپی نیز یکی از آن خدماتی است که افراد می توانند با یک تماس ساده با سامانه پشتیبانی به طبیب در منزل آن را تجربه کنند. در این مطلب هدف ما بررسی سرم های قابل تزریق در منزل است و برای همین بقیه شیوه های درمانی را در این جا بررسی نخواهیم کرد اما اشاره ای کوتاه خواهیم داشت.

تزریقات سرم

سرم ها انواع مختلفی دارند که بر اساس نیاز بیمار و شرایط وی تجویز شده و مورد استفاده قرار می گیرند. به صورت کلی همانطور که گفته شد در این خدمات سرم تراپی به طبیب در منزل هیچ محدودیتی وجود ندارد و انواع سرم ها از قبیل زیر می توانند در منزل تهران دریافت شوند.

سرم نمکی: سرم سالین یا نمکی که دربسته‌های ۵۰۰ و ۱۰۰۰ سی سی در داروخانه ها موجود است. این سرم می تواند برای شستشو معده، کاهش آب بدن و غیره مورد استفاده قرار بگیرد ولی کسانی که دچار فشار خون هستند باید با پزشک مشورت کنند زیرا در ترکیب این سرم NaCl وجود دارد.

سرم قندی: سرم قندی دارای الکترولیت و ایزوتونیک است و در بسته های ۵۰۰ و ۱۰۰۰ سی سی در دسترس می باشد. این سرم کاربرد های خاص خود را دارد مانند درمان کمر درد، کاهش یافتن گلوکز پلاسما به دنبال ورزش‌های سنگین، کاهش انرژی به دنبال فعالیت های مداوم و غیره.

سرم رینگر: سرم دیگر مورد استفاده در خدمات تزریق سرم در منزل به طبیب رینگر با غلظت ایزوتونیک دارای ۴ یون اصلی CL، K، CA و NA می باشد. این سرم برای بیماران مبتلا به گاستروآنتریت، شوک هیپوولمیک، جلوگیری از هیپوکالمی و غیره کاربرد دارد. توجه کنید که اگر این سرم تغییر رنگ داده است باید از مصرف آن خودداری کنید و این مسئله را با پرستار به طبیب در میان بگذارید.

سرم آمینواسیدی: نوع دیگر سرم که شاید کمتر اسم آن را شنیده باشید ولی کاربرد های ویژه ای دارد، سرم آمینو اسیدی نام دارد. ماهیت این سرم تغذیه تزریقی و انرژی زا می باشد که در مواردی از قبیل اختلال در جذب معده و روده، حفظ تکمیل پروتئین در بدن و غیره کاربرد دارد.

البته این سرم هایی که به آن ها اشاره کردیم تنها بخشی از سرم های قابل تزریقات در منزل تهران می باشد. اگر که سوال تخصصی دارید و می خواهید پاسخ سوال خود را پیدا کنید حتماً به سایت به طبیب مراجعه کنید. در نهایت در پاسخ سوال چه سرم هایی در منزل قابل تزریق است؟ باز هم تأکید می شود که به طبیب از بابت نوع سرم هیچ محدودیتی برای تزریق سرم درون منزل ندارد زیرا در این مرکز از بهترین تجهیزات استاندارد و بهترین پرستاران تهران استفاده می شود.

چه سرم هایی باید در بیمارستان تزریق شود؟

سوال دیگر که در مقابل شیوه منزل قرار گرفته است، تزریق سرم در بیمارستان است که شاید خود شما نیز پاسخش را بدانید اما خالی از لطف نیست که آن را بررسی کنیم. به صورت کلی شرایط بیمار در محل دریافت خدمات درمانی آن نقش تعیین کننده ای دارد به عنوان مثال یک بیمار که به دستور پزشک باید در منزل استراحت کند باید در همان منزل تزریقات را انجام دهد. مراجعه چنین بیماری به مرکز درمانی اشتباه است و تنها موجب بدتر شدن حال وی خواهد شد.

در شرایطی دیگر ممکن است یک بیمار در وضعیت نامطلوبی باشد و مجبور به بستری شدن در بیمارستان شود. در چنین شرایطی بیمار باید تمام خدمات درمانی را در همان بیمارستان دریافت کند و تحت نظر کادر درمان باشد.

پس این که اکنون شما در کجا هستید و در چه وضعیتی هستید نقش مهمی در تزریق سرم دارد. حتی بسیاری از بیماران مانند بیماران ریوی نباید در این آلودگی هوای تهران از منزل خارج شوند و برای یک تزریق سرم ساده به خیابان های آلوده تهران مراجعه کنند زیرا ممکن است شرایط جسمانی خود را بدتر کنند.

تزریق سرم در بیمارستان

در پاسخ سوال چه سرم هایی باید در بیمارستان تزریق شود باید بگوییم که همه سرم ها را می توانید در بیمارستان تزریق کنید و از این بابت نیز محدودیتی وجود ندارد اما شرایطی که در آن قرار گرفته اید بسیار مهم است. این شرایط شما تعیین خواهد کرد که از تزریق سرم در منزل استفاده کنید یا به بیمارستان مراجعه کنید. اگر پزشک شما استراحت در بستر را تجویز کرده است شما نباید به بیمارستان مراجعه کنید زیرا همین شیوه درمانی را می توانید در منزل دریافت کنید.

اگر در بیمارستان هستید یا شرایطی بسیار حساس دارید که باید سریع تر به بیمارستان مراجعه کنید؛ به شما توصیه می شود به بیمارستان مراجعه کنید و به صورت کامل تحت نظر باشید. برای این که سرم تراپی را در بیمارستان یا در منزل دریافت کنید می توانید با پزشک معالج خود هم صحبت کنید تا راهنمایی کامل تری دریافت کنید. اگر به پزشک معالج خود دسترسی ندارید می توانید با سامانه پشتیبانی به طبیب تماس بگیرید تا از مشاوره تخصصی رایگان بهره مند شوید.

چرا به طبیب؟

تزریق سرم منزل یک امر کاملاً تخصصی است که باید به دست پرستاران و کادر درمان متخصص انجام شود نه این که به دست هر کسی سپرده شود. متأسفانه در تهران مراکزی وجود دارند که این امور درمانی را به دست افراد فاقد مهارت و تخصص علمی می سپارند و با این کار موجب پایین آمدن کیفیت خدمات می شوند.

در به طبیب این مسئله اصلاً وجود ندارد زیرا در این مجموعه تمام کادری که در تهران خدمات رسانی می کنند دارای مدرک تخصصی پرستاری از دانشگاه های مطرح کشور هستند. به سبب این مهارت و رزومه این پرستاران بیماران می توانند به راحتی به این کادر اعتماد کنند و با خیالی راحت امور تزریقاتی خود را به آن ها واگذار کنند.

پرستاران به طبیب سال ها است که در تهران خدمات پرستاری در منزل را به صورت تخصصی و شبانه روزی ارائه می کنند و توانسته اند در طی این مدت رضایت حداکثری بیماران را جلب کنند. به طبیب یکی از مراکز شناخته شده در تهران می باشد که خدمات تزریق سرم در منزل را بدون هیچ محدودیتی از بابت نوع سرم و ساعت ارائه خدمات ارائه می دهد.

در میان تعداد زیادی از مراکز موجود در تهران در زمینه تزریقات سرم باید مرکزی را انتخاب کنید که بتواند نیاز شما به تزریق سرم در منزل به بهترین شکل ممکن رفع کند. با توجه به توضیحاتی که دادیم و بررسی های انجام شده تا کنون متوجه شده اید که به طبیب یکی از بهترین مراکز حاضر در تهران است.

اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در زمینه خدمات تزریق سرم به طبیب در منزل کسب کنید می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید تا اطلاعات تکمیلی را در سایت مشاهده کنید.

همچنین می توانید با سامانه پشتیبانی این مجموعه در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنید تا به سوالات باقی مانده خود پاسخی صحیح و کامل دهید.

تقویم فارسی اندروید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه سرم هایی در منزل قابل تزریق است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..