تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رمان لمس سرنوشت ⭐️

معرفی رمان:

رمان لمس سرنوشت _ داستان درمورد دختری است که اتفاقات گذشته بر آینده‌اش اثر گذاشته و باعث انتقام‌جویی او شده است به طوری که او هراس دارد پا در شهری بگذارد که شاهد قتل عام خانواده‌اش بوده است… فاصله بین عشق تا نفرت به اندازه تار مویی بیش نیست.

رمان لمس سرنوشت

رمان لمس سرنوشت

قسمتی از رمان:

جلوی آینه قدی ایستادم و به انعکاس چشم‌هام تو آینه زل زدم؛ بعد از چند لحظه با انزجار رو از آینه گرفتم و به میز آرایش مشکی رنگی که کنار آینه قدی بود، تکیه دادم و پوزخندی ناخونده مهمون لب‌هام شد.
با صدای بلند رهام که صدام می‌کرد تکیه‌ام رو از میز آرایش گرفتم و از اتاق بیرون اومدم، در چوبی اتاق رو بستم و از راهرویی که پر از تابلوهای معرق‌ کاری که هنر دست بابا بود عبور کردم و وارد پذیرایی شدم، رو به رهام گفتم: من حاضرم.
رهام همون‌ جور که کت زمستونیش‌ رو می‌پوشید از جاش بلند شد و بی‌حرف سمت در ورودی رفت و بعد از پوشیدن کفش‌هاش از خونه خارج شد.
پشت سرش رفتم و در حالی که زیپ نیم‌بوتم رو می‌بستم گفتم: دیرت نشه یه وقت؟ اگه دیر میشه با تاکسی میرم.
با قدم‌های بلندی سمت ماشین رفت و در حالی که سوار میشد گفت: نگران نباش دیرم نمیشه.
شونه‌ای‌ بالا انداختم و سوار زانتیا مشکی رنگ رهام شدم.
با خروج از حیاط با سرعت به سمت خیابون ولیعصر رفت؛ بعد از تقریبا یک ربع معطلی تو ترافیک به دانشگاه رسیدیم و رهام ایستاد، بعد پیاده شدنم با تک بوقی از جلوی چشم‌هام محو شد.
خیره‌ به مسیری که رفت، آروم لب زدم: آخر با این وضع رانندگی یه بلایی سرت میاد!
روی پاشنه پا چرخیدم و به سر در دانشگاه چشم دوختم.

پیشنهاد می‌شود

رمان دنا کوه نیست

رمان غوغاگر

رمان گلوله‌ای که در سرم بود، مرا کشت | جانان.م 

رمان هزارویک بوم | کارگروهی

کتاب من احمق




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رمان لمس سرنوشت ⭐️»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..