تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین دکوراسیون برای آشپزخانه که قلب خانه است!

آشپزخانه را زیباتر از قبل چیدمان کنید

به نقل از مجله دلنا: کدبانوی منزل زمان زیادی را در آشپزخانه سپری می‌کند و بیشتر لوازم خانگی منزل در آن قرار دارد. پس چیدمان وسایل آشپزخانه اهمیت زیادی پیدا می‌کند. 

نکات ضروری چیدمان آشپزخانه  همه چیز به شکل آشپزخانه‌ی شما بستگی دارد

آشپزخانه را زیباتر از قبل چیدمان کنید

فضای آشپزخانه ممکن است شکل‌های گوناگونی داشته باشد. بنابراین چیدمان آن با توجه به شکل آن انجام می‌شود. به‌عنوان مثال اگر آشپزخانه کوچکی دارید اصلی‌ترین هدف قرار دادن مناسب وسایل است به‌‌گونه‌ای که از فضا بهترین استفاده صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: ترند‌های دکوراسیون آشپزخانه سال ۲۰۲۳

نورپردازی مناسب از نکات ضروری چیدمان آشپزخانه

آشپزخانه را زیباتر از قبل چیدمان کنید

مهم‌ترین نکته در کلی‌ترین نکات کلیدی در دکوراسیون آشپزخانه تنظیم نور است. نورها به دو دسته‌ طبیعی و مصنوعی تقسیم می‌شوند. منظور از نور طبیعی همان نور خورشید است که از طریق پنجره‌ها به آشپزخانه تابیده می‌شود. آن دسته از منابع نور مانند انواع لامپ‌ها که با برق کار می‌کنند، نورهای مصنوعی نامیده می‌شوند. اگر نور خورشید به ‌اندازه‌ کافی به آشپزخانه شما تابیده شود، نیازی به استفاده از منابع مصنوعی نور در روز ندارید؛ اما برای شب باید منابع نور به ‌اندازه‌ی کافی وجود داشته باشند. برای اینکه چیدمان خانه را زیبا کنید 

دسترسی آسان در اولویت است

آشپزخانه را زیباتر از قبل چیدمان کنید

توجه داشته باشید که نحوه‌ چیدمان وسایل آشپزخانه باید به‌‌گونه‌ای باشد که به راحتی مورد استفاده قرار گیرند. به‌عنوان مثال یخچال یکی از وسایلی است که در روزانه بارها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین بهتر است در مکانی جای داده شود که کمترین رفت و آمد صورت گیرد. همچنین وسایلی که زیاد مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، بهتر است در مناطق انتهایی آشپزخانه جای داده شوند.

توجه به کیفیت هوا از از نکات ضروری چیدمان آشپزخانه

آشپزخانه را زیباتر از قبل چیدمان کنید

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه باید محلی را برای دستگاه تهویه یا نصب دستگاه ضدعفونی‌ کننده هوا قرار دهید. بعضی از افراد برای جابه‌جایی هوای داخل آشپزخانه پنجره‌ها را باز می‌کنند اما این کار به مراتب زیان‌بارتر است. هودهای آشپزخانه معمولا بهترین راهکار در این زمینه هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین دکوراسیون برای آشپزخانه که قلب خانه است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..