تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش های شگفت انگیز طبیعی برای درمان موخوره

مهاجرت به فنلاند در مقطع دبیرستان

در این مقاله راهکارهای سالم درمان موخوره را برایتان تشریح خواهیم کرد.

پیشنهاد: شما می توانید به صورت رایگان، از جزئیات درمان موخوره بیش از 110 نفر اطلاع داشته باشید، این نکات برای اولین بار توسط شرکت آسارا منتشر می شود و نکات بسیار جالب و طلایی تجربیات دوره درمان گلچین شده که تابحال در هیچ کجا مطرح نشده است. توصیه می کنیم حتما این مقاله را مطالعه فرمایید.

لینک مقاله فوق در انتهای همین مطلب گذاشته شده است.

برویم سراغ روش های طبیعی و خانگی برای از بین بردن موخوره

توصیه های ساده اما قاتل موخوره

بعد از شستن موها ملایم باشید!

موهای خیس بسیار آسیب پذیر هستند، بنابراین مهم است که پس از شامپو کردن و حالت دادن به موهای خود به آرامی از موهای خود مراقبت کنید.

برخی از افراد عادت دارند موهای خود را با حوله خشک کنند، اما این می تواند به آن آسیب برساند. مالش مکرر می تواند باعث شکستگی مو شود. همچنین می‌تواند به کوتیکول‌های مو آسیب برساند و منجر به موخوره یا وز شود.

از وسایل حرارتی زیاد استفاده نکنید

استفاده از لوازم گرمایشی روی موهایتان، به خصوص به صورت مداوم، می تواند آن ها را خشک کرده و ساختار پروتئین های مو را تغییر دهد. در صورت امکان، اجازه دهید موهایتان پس از حمام در هوا خشک شود و سپس بدون استفاده از اتوی فر، اتو صاف یا سشوار، موهایتان را حالت دهید.

اگر نیاز به استفاده از این وسایل دارید، سعی کنید حرارت آن را تنظیم و کم کنید. همچنین می توانید قبل از سشوار کشیدن با استفاده از یک محصول محافظتی از آسیب جلوگیری کنید.

روی روبالشی ابریشمی بخوابید

محافظت از موهای شما در شب نیز می تواند از موخوره جلوگیری کند. به جای خوابیدن روی روبالشی نخی، برای کاهش اصطکاک روی روبالشی ابریشمی یا ساتن بخوابید.

خوابیدن روی روبالشی ابریشمی یا ساتن باعث اصطکاک کمتر بین روبالشی و موها می شود و به جلوگیری از آسیب و شکستگی مو کمک میکند.

همچنین  می توانید برای محافظت از موهای خود در شب از روسری ابریشمی استفاده کنید.

خودداری از مراقبت های شیمیایی مو

مراقبت های شیمیایی مو مانند رنگ یا دکلره کردن موهایتان می‌تواند تاثیر مخربی روی آنها بگذارد، به خصوص اگر به طور مداوم و با فاصله زمانی کم انجام دهید.

در صورتی که موهای خود را رنگ می کنید برای ترمیم کوتیکول مو و حفظ رنگ موی خود، باید از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید.

شامپو گیاهی بدون سولفات مخصوص موهای رنگ شده آسارا، مناسب استفاده پس از رنگ و مش کردن مو، با کف کنندگی محافظت شده و بسیار ملایم از کوتیکول مو محافظت می کند و همچنین رنگ موی شما را کم یا خراب نمی کند.

با موی خیس نخوابید

خوابیدن با موی خیس به زبان عامیانه موجب پوسیده شدن مو و زمینه سازی برای موخوره می شود.

درمان موخوره بدون کوتاهی

بر کسی پوشیده نیست که کوتاه کردن مو سریعترین راه حل برای موخوره است. با این حال، هنوز هم می توانید بدون کوتاه کردن موهای خود، کارهایی برای درمان موخوره انجام دهید.

درست مانند ترکاندن جوش‌ها، چیدن موخوره ها (اگر به روش اشتباه انجام شود و با مراقبت همراه نباشد) می‌تواند آنها را بدتر کند. این کار به تمام تار مو آسیب می رساند و در نتیجه باعث بالاتر رفتن موخوره ها و شکستگی مو می شود و رشد طبیعی مو را متوقف می کند.

مرطوب نگه داشتن تارهای مو، کلیدی برای جلوگیری از موخوره است. خشکی می تواند باعث ضعیف شدن موها و آسیب و موخوره شود.

ماسک مو یک درمان بسیار عالی است که می تواند موهای شما را مرطوب کرده و وز و خشکی مو را کاهش دهد.

می توانید یک ماسک موی آماده بخرید یا خودتان با استفاده از موادی مانند: روغن نارگیل، آلوئه ورا، عسل، روغن زیتون، موز و .. ماسک موی خانگی درست کنید.

همچنین می توانید روغن های گیاهی (مانند روغن نارگیل، زیتون و بادام) را به موهای خشک شده بمالید. این کار از آسیب بیشتر مو و افزایش موخوره جلوگیری می کند.

سرم  گیاهی درمان موخوره آسارا حاوی جوانه گندم و سرشار از ویتامین های خانواده B,A,E,F و سیتوسترول ها و لیسیتین می باشد که از مو محافظت و خشکی آن را برطرف می کند. همچنین ساختمان مو را تقویت و احیا می کند و مو را پروتئین و آبرسانی می کند. این محصول بدون نیاز به شستشو، باعث تقویت ساختمان مو و جلوگیری از تشدید موخوره می شود.

سرم گیاهی درمان موخوره آسارا

شامپو گیاهی بدون سولفات آسارا:

شامپو گیاهی بدون سولفات جدای از مدیریت بیرونی موها، مراقبت از موهای خود از درون بسیار مهم است. کم آبی بدن از رسیدن مواد مغذی به فولیکول های مو جلوگیری می کند و موها را خشک و مستعد موخوره می کند. بیوتین یک ویتامین B است که به تقویت مو کمک می کند. کمبود آهن می تواند باعث کم خونی شود و منجر به آسیب و ریزش مو شود. خرما، آلو، برنج قهوه ای، آجیل، جگر، تخمه آفتابگردان، سبزیجات برگ دار، بروکلی و نخود فرنگی مصرف کنید. درمان های خانگی موخوره روغن نارگیل

روغن نارگیل را از ریشه تا نوک موهایتان بمالید. بگذارید یک شب بماند و صبح روز بعد با استفاده از شامپوی معمولی موهای خود را بشویید. موهای خود را با حوله خشک کنید و از استفاده از سشوار خودداری کنید. این کار را هر 2 تا 3 روز تکرار کنید.

روغن آرگان

روغن آرگان به جلوگیری از موخوره کمک بسیاری می کند و آسیب مو را معکوس می کند. آرگان حاوی آنتی اکسیدان ها، ویتامین E و اسیدهای چرب است که باعث آبرسانی مجدد مو می شود. بعد از هر بار شستشو، دو قطره روغن آرگان را به موهای مرطوب خود، از ساقه مو تا انتها، بمالید.

روغن آرگان ماسک تخم مرغ

یک زرده تخم مرغ را با ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون و ۱ قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. این مخلوط را روی موهای مرطوب بمالید و بگذارید نیم ساعت بماند. سپس موهای خود را با شامپو بشویید.

عسل و روغن بادام / روغن زیتون

روغن بادام و روغن زیتون به نرمی، تقویت و ترمیم مو کمک می کند. آنها همچنین مواد مغذی مانند اسیدهای چرب، پروتئین و ویتامین E را برای مو فراهم می کنند.

عسل سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان ها است که باعث آبرسانی، حالت دادن و درخشندگی مو می شود. همچنین به ترمیم موهای خشک و آسیب دیده کمک می کند.

3 قاشق غذاخوری روغن را با 2 قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و این مخلوط را بعد از شامپو روی موهای مرطوب به خصوص نوک آن بمالید. بگذارید نیم ساعت بماند. بعد از آن موهای خود را بشویید و حالت دهید.

اگر مبتلا به موخوره نیستید اما به دنبال یک شامپو گیاهی با کیفیت برای رفع ریزش مو هستید می توانید از شامپوهای تقویت کننده آسارا که در سه لاین موی چرب، خشک و معمولی تولید میشود، استفاده فرمایید.

شامپو گیاهی

شامپوهای تقویتی آسارا از عصاره سدر، حنا، کتیرا، بابونه و رزماری تهیه شده و جزو قدیمی ترین و محبوب ترین شامپوهای گیاهی بازار ایران می باشد.

و این هم مقاله ای که درباره موثرترین روش های سالم رفع موخوره قولش رو بهتون داده بودیم.

تجربه 110 خانم برای  درمان موخوره به روش های طبیعی

تقویم فارسی اندروید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش های شگفت انگیز طبیعی برای درمان موخوره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..