تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای محکومیت یلدا معیری چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد "ساعاتی پیش تصاویری از یلدا معیری در فضای مجازی منتشر شد که این فرد با پوشیدن لباس شریف پاک‌بانی مدعی شده است براساس حکم دادگاه وی به پاک‌بانی محکوم شده است.

براساس این گزارش، یلدا معیری که در جریان اعتراضات اخیر بازداشت شده بود، چندی پیش با قید وثیقه از زندان آزاد شد.

خبرگزاری ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: بازداشت این متهم هیچ ارتباطی با فعالیت رسانه‌ای وی نداشته و این فرد در صحنه اغتشاشات و بدلیل اتهامات ضد امنیتی بازداشت شده است. براساس بخشی از حکم بدوی دادگاه برای این فرد، وی به خدمات عمومی رایگان در پارک بانوان محکوم شده است. این پارک ویژه استفاده بانوان بوده و آقایان اجازه ورود به آن را ندارند. براساس حکم صادره که قابل تجدید نظرخواهی نیز می‌باشد، وی به انجام پژوهش نیز محکوم شده است، ولی علیرغم اینکه اولین بند مندرج در تکمیل مجازات پژوهش میباشد تاکنون از پژوهش خود فیلمی منتشر نکرده است.گفتنی است این فرد در سال ۹۸ نیز به ۲ سال حبس تعلیقی محکوم شده بود و از این ارفاق دستگاه قضایی بهره‌مند گردیده است.

یلدا معیری⁩، عکاس خبری گفته است که در دادگاه بدوی به ۶سال حبس تعزیری، صد صفحه پژوهش درباره آثار شهید مطهری، دو سال ممنوعیت در استفاده از تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی، اقامت در تهران و استان‌های همجوار، خروج از کشور و دو ماه پاکبانی در پارک بانوان محکوم شده است!

‌او گفته است که وقتی اجازه تصویر برداری از حقایق سرزمینم را ندارم پاکبانی را امروز از خیابان‌های شهرم شروع میکنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای محکومیت یلدا معیری چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..