تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست +بیوگرافی (الناز ملک)

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

سریال سقوط جدیدترین سریال اینترنتی می باشد که پخش آن نیمه دی ماه 1401 از فیلیمو آغاز گردید . سریالی که نقش اصلی آن را سجاد و بابایی و الناز ملک ایفا میکنند.

آیسان و ژاکان یک زوج کرد هستند که در سنندج زندگی میکنند . آنها سه سال پس از ازدواج شان راهی ماه عسل خود می شوند و به ترکیه می روند که در ادامه داستان اتفاقات شوکه کننده ای رخ می دهد که باورش برای آیسان سخت است.

الناز ملک بازیگری است که در این سریال نقش دختری جوان به نام آیسان را ایفا میکند. بازیگری با 174 سانتی متر قد و چشمان سبز.

بیوگرافی الناز ملک بازیگر سریال سقوط

وی بازیگری را با تئاتر شروع کرده است و در اکثر نمایش های امیر دژاکام حضور داشته است . حضور او در سریال سقوط اولین حضور حرفه ای او مقابل دوربین می باشد.

الناز ملک متولد سال 1372 می باشد (29سال) .

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

اینستاگرام الناز ملک : Instagram/Elnaazmalek

مطالب پشنهادی دیگر :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست +بیوگرافی (الناز ملک)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..