تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش طرز تهیه سالاد لبو و عدس

سالاد لبو و عدس

آموزش روش و طرز تهیه سالاد لبو و عدس

سالاد لبو و عدس پیشنهادی متفاوت و خوشمزه است که در این مطلب آشپزی تاپ ناز، روش تهیه این سالاد را به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم برای سالاد لبو و عدس پیاز 1 عدد کوچک چغندر پخته 300 گرم عدس پخته شده 1 لیوان خیار 2 عدد نمک، فلفل، آبلیمو، سماق به میزان لازم

سالاد لبو و عدس

طرز تهیه سالاد لبو و عدس در ابتدا عدس را با کمی آب در یک قابلمه بر روی شعله گاز قرار دهید تا پخته شود و پوست لبو را بگیرید و در قابلمه ای دیگر با کمی آب آب پز کنید. پیاز و خیار را پوست بگیرید و به صورت نگینی خرد کنید، عدس پخته شده را آبکش کنید و بگذارید خنک شود. لبوهای پخته شده را به صورت ورقه ای برش بزنید و ظرف سالاد را آماده کنید و عدس پخته شده را با لبو، خیار و پیاز خرد شده داخل آن بریزید. نمک، آبلیمو، فلفل و سماق را به سالاد اضافه کنید و با هم مخلوط کنید سپس سالاد را با کمی پنیر و یا برگ های شوید و گشنیز تزیین کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش طرز تهیه سالاد لبو و عدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..