تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دکوراسیون اتاق کودک، پنج ایده برای پرده

آیا در فکر ایجاد تغییر در اتاق خوابتان هستید؟ آیا از تغییراتی که تاکنون ایجاد کرده اید راضی نیستید؟ خب بهتر است بدانید که راز یک تغییر شگفت انگیز پرده های اتاق خواب است. پرده ها نقش اساسی در زیبایی یک اتاق خواب دارند. در ادامه می توانید نکاتی در مورد انتخاب پرده اتاق خواب بخوانید.

دکوراسیون اتاق کودک، پنج ایده برای پرده

1. پرده سفید پرده

اگر می خواهید فضایی رومانتیک در اتاقتان ایجاد کنید، یک پرده دانتل سفید در آن نصب نمایید. این پرده نازک و زیبا اجازه ورود نور خورشید به اتاق خوابتان را می دهد. رنگ سفید رابطه رومانتیک بین زوجهای جوان را افزایش می دهد. یک چوب پرده زیبا و طرحدار هم می تواند زیبایی پرده را دو چندان کند.

2. پرده با طرحهای هندسی یا دایره

آیا عاشق طراحیهای داخلی مدرن هستید؟ اگر اینطور است پرده  با طرحهای مربع یا دایره برای اتاق خواب شما بسیار مناسب است. پس از پرده ای با طرح مورد نظر و تک رنگ برای اتاق خواب خودتان و با رنگهای متنوع برای اتاق فرزندانتان استفاده نمایید. برای بقیه دکوراسیون فقط از یک رنگ مشخص استفاده کنید تا پرده بیشتر به چشم بیاید.

3. پرده با ترکیب رنگهای مختلف

اگر از این ایده خوشتان آمده است رنگهای شاد را انتخاب کنید تا اتاق خوابتان را به یک محیط پر نشاط بدل کنند. اگر می خواهید فضای اتاقتان شاد و صمیمی باشد از پرده هایی که پایینشان به صورت صاف و خطی برش خورده استفاده نکنید پرده ای انتخاب کنید که در قسمت پایین به صورت نامنظم یا دال بر برش خورده باشد.

4. پرده با رنگ تیره

آیا شما جزو آن دسته از افراد هستید که ترجیح می دهند در اتاق خوابشان از رنگهای گرم و تیره استفاده کنند تا شبها خواب عمیقی داشته باشند؟ پس چرا از یک پرده مخمل استفاده نمی کنید؟ می توانید یک پرده مخمل دو تکه با دو رنگ متفاوت را امتحان کنید ، یک تکه را قهوه ای تیره و دیگری را زرد روشن انتخاب کنید تا با ایجاد یک تضاد رنگی جلوه زیبایی به اتاقتان ببخشید.

دکوراسیون اتاق کودک، پنج ایده برای پرده

فروشگاه رنگارشاپ

دکوراسیون اتاق کودک، پنج ایده برای پرده دکوراسیون اتاق کودک، پنج ایده برای پرده دکوراسیون اتاق کودک، پنج ایده برای پرده دکوراسیون اتاق کودک، پنج ایده برای پرده 88734639 دکوراسیون اتاق کودک، پنج ایده برای پرده

5. پرده گلدار

اگر این ایده را برای پرده اتاق خوابتان انتخاب کنید نشان دهنده اینست که فرد شاد و سرزنده ای هستید. گلهای درشت روی پس زمینه سفید همیشه یک طرح زیبا برای پرده است. هماهنگ کردن دکور اتاق با این پرده بسیار راحت خواهد بود. هر طرح دیگر به همراه گل، روی پارچه پرده آن را به یک طرح بسیار شلوغ تبدیل خواهد کرد.

یکی از این ایده ها را امتحان کنید تا تفاوت حاصل از آن را ببینید. اگر از طرحی خوشتان آمد با توجه به روحیه و سلیقه خودتان رنگ آن را انتخاب کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دکوراسیون اتاق کودک، پنج ایده برای پرده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..