تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسیدگی به بیش از ۱۲ هزار پرونده تخلف در گلستان

ساعت: 14:53 منتشر شده در مورخ: 1401/10/11 شناسه خبر: 1921327

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از تشکیل و رسیدگی به ۱۲ هزار و ۲۵۴ فقره پرونده تخلف در مدت ۹ ماهه ابتدای امسال در استان، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ تقی حسام امروز صبح در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی 9 ماهه امسال 12 هزار و 254 فقره پرونده تخلف در تعزیرات استان گلستان رسیدگی شد.

وی افزود: متخلفین علاوه بر محکومیت به جزای نقدی و غیر نقدی «نصب پارچه محکومیت، توبیخ کتبی، درج در پرونده، ضبط کالا و ...»، محکوم  شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان با تشریح میزان تخلفات در بخش‌های مختلف گفت: تعداد 8 هزار و 35 فقره پرونده مربوط به بخش کالا و خدمات، تعداد یکهزار و 440 فقره پرونده مربوط به بخش قاچاق کالا و ارز و تعداد 2 هزار و 774 فقره پرونده مربوط به بهداشت دارو و درمان بوده است.

عضو شورای قضائی استان گفت: متخلفین علاوه بر جرائم غیر نقدی «یک تریلیون و 245 میلیارد و 11 میلیون و 297 هزار و 303 ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده اند.

حسام افزود: از ابتدای سال 1401 تا اول دیماه مبلغ 19 تریلیون و 496 میلیارد و 377 میلیون و 458 هزار ریال به حساب بانکی شاکیان خصوصی پرونده ها عودت داده شد.

وی از همه شهروندان استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات مربوط به بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و تخلفات بهداشتی و درمانی را بصورت حضوری و  یا از طریق تلفن 135 یا سامانه اینترنتی 135 به تعزیرات حکومتی یا با تلفن 124 به سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی و یا با تلفن 1490 به دانشگاه علوم پزشکی گزارش کنند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسیدگی به بیش از ۱۲ هزار پرونده تخلف در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..