تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فابریتزیو رومانو: رونالدو در النصر در اولین ساعت ۲۰۲۳

رومانو منبع مشهور و معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا، از انتقال «رونالدو» به النصر چه گفت؟ خیلی‌ها  در جنجال تایید و تکذیب خبر پیوستن رونالدو به لیگ عربستان منتظر اعلام نظر رومانو بودند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این منبع سرانجام دقایقی پیش اعلام کرد؛ فردا اعلام رسمی پیوستن CR7 به النصر عربستان انجام می‌شود و این خبر لحظاتی قبل از تحویل سال ۲۰۲۳ رسمی خواهد شد. 

فابریتزیو رومانو انتقال رونالدو به النصر را تایید کرد
«فابریتزیو رومانو» یکی از مشهورترین خبرنگاران ایتالیایی نوشت: النصر در حال نهایی کردن قرارداد با کریستیانو رونالدو است؛ جلسات در این باشگاه عربستانی به منظور بررسی جزئیات قرارداد ادامه دارد. مدت این قرارداد تا ژوئن ۲۰۲۵ خواهد بود و دستمزد سالانه ستاره پرتغالی نزدیک به ۲۰۰ میلیون یورو به اضافه معاملات تجاری است.

همچنین بر اساس گزارش رسانه‌های عربستانی، باشگاه النصر فردا بعد از انجام بازی مقابل تیم الخلیج، خبر جذب رونالدو را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

رسانه های الکاس قطر، بین اسپورت قطر ، سی بی اس آمریکا ، سی ان ان آمریکا، مارکا اسپانیا هم خبر انتقال رونالدو را تایید کردند و دیگر تردیدها در این مورد برطرف شده است. 

برخی از این رسانه ها دستمزد رونالدو را سالی ۷۵ میلیون دلار اعلام کردند که در مجموع بیش از ۲۰۰میلیون دلار در دو فصل و نیم می‌شود!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فابریتزیو رومانو: رونالدو در النصر در اولین ساعت ۲۰۲۳»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..