تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آهنگساز نامدار روسیه درگذشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری تاس ، آرتمیف در بخش مراقبت های ویژه یکی از بیمارستان های پایتخت بستری بود.

ادوارد نیکولایویچ آرتمیف زادهٔ ۳۰ نوامبر ۱۹۳۷دانش‌آموختهٔ کنسرواتوار دولتی چایکوفسکی مسکو و از شاگردان یوری شاپورین بود و با کارگردانان نامداری همچون آندری تارکوفسکی، آندری کونچالوفسکی و نیکیتا میخالکوف همکاری داشت.

دو قطعه موسیقی از آثار او، در مراسم افتتاحیه و اختتامیهٔ بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ در سوچی مورد استفاده قرار گرفت.

آرتمیف بابت آثارش، برندهٔ جایزهٔ هنرمند مردمی روسیه و همچنین ۳ جایزه نیکا شده‌است. او در بیست و سومین دورهٔ جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو نیز، «مدال ویژهٔ نقره‌ای سنت‌جُرج» را از آنِ خود کرد.

او با وجود مشکلات جسمانی و تحمل بیماری ، تا آخرین لحظه زندگی به خلاقیت و نوشتن آهنگ مشغول بود.

این آهنگساز در یک کنفرانس مطبوعاتی بمناسبت تولدش در ماه گذشته گفته بود ، وقتی کار می کنم، چه روز باشد چه شب، برای من فرقی نمی کند. خانواده من می دانند که من زمین می خورم، سپس دوباره شروع می کنم. من همیشه فریفته می شوم.

او در همان زمان گفت که روی موسیقی کنسرتوهای ویولن و پیانو کار می کند، در آینده قصد دارد اپرا را بر اساس رمان "گرگ استپانی" اثر هرمان هسه بسازد. "رویای من این است که خداوند به من قدرت بدهد تا بتوانم برنامه هایی را که دارم محقق کنم.

برده عشق (۱۹۷۶) ، استاکر (۱۹۷۹) ، سیبریایی (۱۹۷۹)، محافظ شخصی (۱۹۷۹)، چند روز از زندگی ابلوموف (۱۹۸۰)، نزدیک بهشت (۱۹۹۱)، خطر مضاعف (۱۹۹۲) ، آفتاب‌سوخته (۱۹۹۴)، آرایشگر سیبری (۱۹۹۸)

تا جایی که پاهایم توان رفتن دارد (۲۰۰۱)، خانه احمق‌ها (۲۰۰۲) ، سرنوشت (۲۰۰۶) ، ۱۲ (۲۰۰۷)، خانه (۲۰۱۱) و گرمازدگی (۲۰۱۴) از دیگر آثاری است که او برای فیلم های سینمایی ساخته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آهنگساز نامدار روسیه درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..