تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تداوم اقدامات عراق برای نابودی بقایای داعش

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از السومریه نیوز، یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از کشته شدن ۶ تروریست داعشی در شرق این کشور خبر داد.

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد: این تروریست ها در شرق دریاچه حمرین کشته شدند.

وی ادامه داد: با دستور فرمانده کل نیروهای مسلح نو در راستای مقابله با تروریستها در استان‌های کرکوک و دیالی، نیروهای عراقی در عملیاتی با هماهنگی ستاد عملیات مشترک، ۲ مخفیگاه عناصر داعش در شرق دریاچه «حمرین» در استان دیالی را کشف و منهدم کردند.

رسول گفت: همچنان عملیات جستجو برای یافتن عناصر دیگر تروریستی توسط نیروهای امنیتی عراق ادامه دارد.

روز گذشته هم واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق از انهدام دو پناهگاه تروریست‌ها در دیالی در پی حمله هوایی نیروی هوایی عراق خبر داد.

در این بیانیه آمده است: نیروهای امنیتی عراق در ادامه تعقیب عناصر داعش و براساس داده‌های اطلاعاتی دقیق، دو پناهگاه تروریستی را در دیالی که حدود ده تروریست در آن حضور داشتند، رصد کردند.

واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق در ادامه آورده است: نیروی هوایی عراق با جنگنده‌های اف ۱۶ این دو پناهگاه را هدف قرار داد و آنها را بر سر تروریست‌ها ویران کرد.

بر اساس این گزارش، واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق تاکید کرد که نیروهای امنیتی این کشور به تعقیب عناصر تروریستی ادامه خواهند داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تداوم اقدامات عراق برای نابودی بقایای داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..