تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک آلمان به بودجه اتحادیه اروپا رکورد زد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، خبرگزاری د.پ.آ آلمان پنجشنبه نوشت که بر اساس ارزیابی‌های این رسانه که از بودجه سال ۲۰۲۱ اتحادیه صورت گرفت، فرانسه به اندازه نصف آلمان یعنی ۱۲.۴ میلیارد یورو و ایتالیا یک هفتم آلمان یعنی ۳.۲ میلیارد یورو به بودجه اتحادیه اروپا کمک کرد.

این در حالی است که لهستان بزرگ‌ترین دریافت‌کننده بودجه از اتحادیه به شمار می‌آید به طوریکه حدود ۱۱.۸ میلیارد یورو دریافت کرد. این رقم بیشتری از مقدار کمکی است که لهستان به اتحادیه اروپا کرده است.

یونان با ۴.۵ میلیارد یورو، مجارستان با ۴.۱ میلیارد یورو و رومانی با ۴ میلیارد یورو در رده‌های بعدی بزرگ‌ترین دریافت‌کنندگان بودجه از اتحادیه اروپا هستند.

آلمان در سال ۲۰۲۰ نیز حدود ۱۹.۴ میلیارد یورو به بودجه اتحادیه اروپا کمک کرده بود.

در مذاکراتی که درباره چارچوب مالی اتحادیه اروپا از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۷ انجام گرفت ، قرار شد کشورهای عضو اتحادیه میزان کمک‌های خود را افزایش دهند تا بدین ترتیب، فقدان کمک انگلیس بعد از برگزیت را جبران کنند.

بودجه دولت فدرال آلمان در سال ۲۰۲۱ حدود ۵۴۸ میلیارد یورو بود. سهم هر کشوری از کمک به بودجه اتحادیه اروپا بر اساس میزان قدرت اقتصادی آن در اتحادیه تعیین می‌شود.

در همین رابطه، خبرگزاری د.پ.آ به نقل از تارنمای دولت آلمان نوشت: هیچ اقتصاد اروپایی دیگری به اندازه آلمان از بازار داخلی اتحادیه اروپا سود نمی‌برد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک آلمان به بودجه اتحادیه اروپا رکورد زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..