تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این خودرو ۳۳۶ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار، در بورس کالا فروخته شد

این خودرو ۳۳۶ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار، در بورس کالا فروخته شد

بنابر گزارش ایرنا، در هفته‌های اخیر شاهد گسترش عرضه خودرو در بورس کالا هستیم. مقایسه قیمت‌های معاملاتی در بورس کالا با قیمت‌های بازار آزاد، بیانگر کاذب بودن قیمت‌ها در بازار آزاد است.

به عنوان مثال، اخیرا ۲۰۰۰ دستگاه خودروی هایما اس ۷ با قیمت پایه ۷۴۲ میلیون تومان در بورس کالا عرضه شد. قیمت میانگین فروش این خودرو در بورس کالا ۸۱۴ میلیون تومان شد که با احتساب عوارض و هزینه‌ها، قیمت تمام‌شده آن برای خریدار به ۹۲۴ میلیون تومان رسید.

این در حالی است که همین خودرو در روز عرضه در بورس کالا، در بازار آزاد یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان بود، یعنی مشتریان توانستند در بورس کالا هایما اس ۷ را به طور متوسط ۳۳۶ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار آزاد خریداری کنند.

به عبارت دیگر قیمت فروش هایما اس ۷ در بورس کالا حدود ۲۷ درصد کمتر از قیمت بازار آزاد بود.

این خودرو ۳۳۶ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار، در بورس کالا فروخته شد

کارشناسان معتقدند با افزایش عرضه خودرو در بورس کالا و امکان خرید خودروها با قیمت‌های به مراتب پایین‌تر از قیمت‌های کاذب و حبابی بازار آزاد، بخشی از دلالی در این بازار از بین خواهد رفت چراکه در بازار آزاد، قیمت‌ها به صورت کاغذی و بدون هیچ معامله‌ای افزایش می‌یابد اما در بورس کالا قیمت واقعی و معاملاتی انجام می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این خودرو ۳۳۶ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار، در بورس کالا فروخته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..