تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امنیت جامعه در آگاهی دادن به مردم است/ نظام فرهنگی کشور باید اصلاح شود

ساعت: 14:31 منتشر شده در مورخ: 1401/10/08 شناسه خبر: 1920614

سید حسن سیدی گفت: امنیت جامعه ما در آگاهی دادن به مردم است، نظام تبلیغی ما به شدت ضعیف و فاقد ممارست کافی در انتقال حقایق است لذا نظام فرهنگی کشور باید اصلاح شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید حسن سیدی، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان گلستان در گفتگو با گلستان ما در خصوص اهداف و شکل‌گیری فتنه ۸۸ اظهار کرد: مردم به طور فطری خدا خواه هستند و این خدا خواهی را از طریق اهل بیت علیه السلام تعقیب می‌کنند، این عشق به ائمه در اظهار محبت به امام حسین به اوج می‌رسد وقتی در عاشورا به عزاداران حمله به اعتقادات اسلامی بود و مردم احساس کردند موضوع در حد اعتراض به کاستی‌ها نیست به برکت آموزش‌های حسینی این موضوع را تشخیص داد لذا سکوت را جایز ندانست و باحضورش در نهم دی نقشه دشمنان خدا را باطل کرد

وی در خصوص آرایش گروه‌های سیاسی داخلی در قبال فتنه ۸۸ بیان کرد: فتنه ۸۸ یک آزمایش الهی بود و ماهیت جریان‌ها و شخصیت‌ها را افشا کرد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان گلستان تصریح کرد: آنان که از صدق دل به ولایت اعتقاد داشتند از رهبری اطاعت و فتنه را محکوم کردند و متاسفانه برخی از احزاب علیرغم آنکه می‌دانستند تقلب در ا نتخابات نشده و دلیلی نداشتند از سیاست‌های دشمن پیروی کردند و متاسفانه تا کنون اشتباهات خود را اصلاح نکرده و بر جهالت خود اصرار دارند که خاتمی نمونه آن است.

سیدی در خصوص اینکه چه گروه‌ها و اشخاصی در جریان فتنه ۸۸ رفوزه شدند، گفت: جریان اصلاح طلب با اندیشه لیبرالیسیم خاتمی، کروبی، موسوی، روحانیون مبارز و ... در جریان فتنه ۸۸ رفوزه شدند.

وی در پاسخ به این سوال که در مسیر فتنه، بزرگ‌ترین خیانت برخی احزاب و سیاسیون داخلی چه بود؟، اظهار کرد: هماهنگی با آمریکا در مخالفت با جمهوری اسلامی با مطرح کردن تقلب و فریب افکار عمومی قریب هشت ماه کشور را با مشکل روبرو کردند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان گلستان با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در خنثی‌سازی فتنه ۸۸ گفت: رهبری با فرمایشات خود و با تاکید بر اجرای قانون در رسیدگی به اعتراضات انتخابات از رای مردم حفاظت کردند سخنان حکیمانه رهبری اذهان مردم را روشن کرد و با تبیین جهادی، چهره پنهان فتنه را آشکار کرد.

سیدی در خصوص بصیرت مردم و فرونشاندن آتش فتنه بیان کرد: عامل ایجاد و بقای یک حکومت به پذیرش مردم دارد در اوایل فتنه با بیان دروغ و پیروی از سیاست های شیطانی ما کیاول افکار را فریب دادند.

وی ادامه داد: با روشنگری مقام معظم رهبری متوجه شدند که اصحاب فتنه اعتراض به انتخابات بهانه است و اصل نظام اسلامی هدف دشمنان درونی و بیرونی است لذا از همراهی با فتنه گران کنار کشیدند واصحاب فتنه تنها گذاشتند وبا حضور خود در نهم دی حمایت خود را از انقلاب وبیزاری خود را از فتنه اعلام کردند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان گلستان بیان کرد: متاسفانه برخی عبرت نگرفتند توبه نکردند و در اغتشاشات اخیر نیز مانند سید محمد خاتمی با تحرکات دشمن و معاندان به نظام اسلامی همراهی کرد.

سیدی در خصوص نقش رسانه‌های داخلی در جریان فتنه گفت: برخی از رسانه ها رفوزه شدند و خبرنگاران‌شان مثل روز نامه شرق آتش‌بیار معرکه شدند.

وی پیرامون این مسئله که رسانه‌های داخلی چگونه به ماجرای فتنه ورود کردند، گفت: از یک دروغ ضرب شتم مهسا امینی و هماهنگی با بیگانگان فتنه جدید کلید خورد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان گلستان در خصوص فتنه ۸۸ به‌عنوان نسخه‌ای از تلاش برای ایجاد انقلاب مخملی بیان کرد: در انقلاب مخملی اندیشه مردم فریب دشمن را می خورد و در راستای خواسته های دشمن حرکت می کنند افراد مشهور اعم از هنرمند، ورزشکار، روحانی و ... عمله استعمار می شوند و آگاهانه یا ناخواسته عامل اجرایی می شوند.

سیدی پیرامون قضیه دیدار محمد خاتمی رئیس جمهور ادوار هفتم و هشتم با جورج سوروس صهیونیست «پدر انقلاب‌های مخملی» گفت: متاسفانه خاتمی نه تنها با این فتنه گر جهانی ملاقات می کند بلکه در کنفرانس صهیونیستی بیلدربرگ هم شرکت می‌کند ملاقات با سوروس را در ابتدا تکذیب کردند خانم ابتکار از تکذیب کنندگان بود بعدا کیان تاج بخش در دادگاه به این ملاقات اعتراف کرد ظریف هم از این ملاقات اطلاع داشت هرچند اقایان علیرغم اینکه شعار می دادند دانستن حق مردم است گزارشی به مردم ندادند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان گلستان ادامه داد: البته با توجه دشمنی سورس با انقلاب اسلامی هماهنگی نامیمون خاتمی با این صهیونیست در براندازی جمهوری است مواضع اخیر خاتمی این موضوع را آشکار می‌کند.

سیدی در پاسخ به این سوال که چگونه می‌توان از تکرار فتنه‌هایی از جنس فتنه ۸۸ جلوگیری کرد، گفت: امنیت جامعه ما در آگاهی دادن به مردم است، نظام تبلیغی ما بشدت ضعیف است و فاقد ممارست کافی در انتقال حقایق است لذا نظام فرهنگی کشور باید اصلاح شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امنیت جامعه در آگاهی دادن به مردم است/ نظام فرهنگی کشور باید اصلاح شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..