تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امباپه کابوس وقت اضافه در شب اخراج نیمار

در آغاز هفته شانزدهم لوشامپیونه فرانسه روز گذشته (چهارشنبه) چندین بازی برگزار شد که در آخرین و مهمترین آنها از ساعت 23:30 به وقت تهران، پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین در ورزشگاه پارک دو پرنس میهمان پایین جدول خود استراسبورگ را به زحمت با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

در این بازی که اولین بازی پاریسی‌ها از زمان تعطیلی مسابقات باشگاهی به دلیل برگزاری جام جهانی بود، مدافع برزیل پیش تاخته این تیم مارکینیو در دقیقه 14 گل نخست را به ثمر رساند. خود او اما با گل به خودی‌اش در دقیقه 51 بازی را به تساوی کشاند. کار PSG برای کسب پیروزی با اخراج نیمار در دقیقه 62 سخت‌تر شد اما امباپه در نقش ناجی میزبان ظاهر شد و در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده نیمه دوم از روی نقطه پنالتی گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

به این ترتیب چهاردهمین پیروزی فصل تیم تحت هدایت کریستوف گالتیه به ثبت رسید و این تیم با 44 امتیازی - 8 امتیاز بیشتر از لانس رده دومی - جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کرد. این نتیجه در حالی رقم خورد که لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی PSG هنوز از تعطیلاتش پس از جام جهانی 2022 به فرانسه برنگشته است.

در دیگر بازی‌های مهم شب گذشته لوشامپیونه لیون 4 بر 2 از سد میزبانش برس گذشت، لیل 2 بر صفر در خانه کلرمون فوت به برتری رسید و موناکو در خانه اوسر با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امباپه کابوس وقت اضافه در شب اخراج نیمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..