تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر لاله‌های فاطمی در قزوین بدرقه شد

ساعت: 19:00 منتشر شده در مورخ: 1401/10/06 شناسه خبر: 1920276

مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مردم شهید پرور قزوین پیکر شهدای هشت سال دفاع مقدس را تشییع و تدفین کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح قزوین؛ استان قزوین همزمان با سراسر کشور امروز(سه شنبه) 5دی ماه مصادف با روز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان شهدای گمنام بود. از 400 پیکر شهید گمنام که طی روزهای اخیر وارد کشور شد، سهم استان قزوین هشت لاله فاطمی بود که در چند نقطه از این استان تدفین می‌شوند.


مردم شهید پرور قزوین امروز همزمان با عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس را به آرامگاه ابدی بدرقه کردند؛ مسجد امام حسن عسگری(ع) شهر قزوین، دانشگاه فرهنگیان قزوین، معراج شهدای قزوین، شهر رازمیان، شهر صنعتی البرز و تاکستان محل تدفین این هشت شهید هستند.

امروز اقشار مختلف مردم قزوین از پیر و جوان و زن و مرد در مراسم تشییع شهید شرکت کردند و بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید میثاق کردند. این روزها شهر قزوین با حضور شهدا عطر و بوی دیگری به خود گرفته است و در ایام شهادت فاطمه صدیقه(س) هیئات مذهبی، فرهنگی و محافل مختلف از جمله مدارس و دانشگاه‌ها به وداع با پیکر شهید پرداختند.



انتهای پیام/ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر لاله‌های فاطمی در قزوین بدرقه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..