تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دغدغه‌ والدین دانش‌آموزان در مدارس جدی گرفته شود

ساعت: 12:08 منتشر شده در مورخ: 1401/10/05 شناسه خبر: 1919976

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: امروز دغدغه‌های والدین نسبت به فرزندان خود بویژه در مدارس بعنوان یک مقوله مهم پرورشی و تربیتی باید جدی گرفته شود و روش‌های آموزشی باید درست ریل‌گذاری شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سعید کهن‌سال صبح امروز در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر شاهد و ایثارگر با موضوع ضیافت ستارگان که در ساری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با بیان اینکه نقش‌آفرینی شهدای عزیز، جانبازان و آزادگان سرافراز در دوران هشت سال دفاع مقدس همچنان در اذهان مردم ما باقی مانده است، اظهار کرد: تا زمانی که حیات داریم هر نفس ما مدیون ایثارگری و جانفشانی این عزیزان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همیشه و در همه حال باید سرلوحه امور قرار بگیرد، گفت: امروز دغدغه‌های والدین نسبت به فرزندان خود بویژه در مدارس بعنوان یک مقوله مهم پرورشی و تربیتی باید جدی گرفته شود و روش‌های آموزشی باید درست ریل‌گذاری شود.

وی با بیان اینکه فرزندان ما مملو از عشق و عاطفه هستند، عنوان کرد: ما همیشه نباید به فرزندان یاد بدهیم بلکه باید از این جوانان با انگیزه یاد بگیریم، عواطف و احساسات نهفته در وجود آنان ناب و پاک است، حاکمان تعلیم و تربیت به شکلی عمل کنند تا ذائقه دانش‌آموزان تلخ نشود.

کهن‌سال یادآور شد: همه ما باید به شفافیت و صداقتی که در فرزندان خود سراغ داریم غبطه بخوریم، این صداقت و حس محبت باید در وجود ما نهادینه شود، آن نگاه شورانگیزی که در وجود جوانان و نونهالان قرار دارد، بخش اعظمی از این نشاط و شادابی می‌تواند فضای خوبی‌ها و دوستی‌ها را در میان آنان عطرآگین کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران افزود: شهدا نمونه بارز خوبی‌ها بودند و در راه پر مخاطره و سعادت قدم گذاشتند، شهدای عزیز خوبی‌ها را در دل فرزندان شما قرار دادند، اگر این ویژگی اخلاقی رشد و پرورش پیدا کند و پیوسته باشد راه سعادت و تعالی محقق می‌شود و در آبادانی کشور ما موثر خواهد بود.

کهن‌سال به مشارکت فرزندان و دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: مکان مدرسه را فضاهای آموزشی قلمداد نکنیم، استفاده از کتابخانه‌ها، موزه‌ها و از این قبیل می‌تواند در آموزش دانش‌آموزان موثر واقع شود، باید اجتماعی شدن را به فرزندان خود بیاموزیم، امروز فرزندان شما نیازمند اردوهای علمی و تفریحی هستند.

وی اذعان داشت: مدارس شاهد در کارهای تشویقی باید به تکالیف علمی و پژوهشی بیشتر روی آورند و دانش‌آموزان عزیز را به این مسیر هدایت کنند، هدفگذاری برای مخاطبان با نگاه انتقال موضوعات همراه باشد.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران با اشاره به کاربری فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: امروز محتوای وصایای شهدا از جهات مختلف (ولایتمداری، سرمایه اجتماعی، کار گروهی، نحوه زندگی کردن، عفاف و حجاب، نماز، بصیرت و ... ) باید واکاوی و برای دانش‌آموزان بازگو شود، همچنین این امر برای توانمندی خانواده‌ها موثر خواهد بود.

کهن‌سال تصریح کرد: باید کار گروهی و مراودات را در این مدارس در میان دانش‌آموزان بیشتر کنیم، این عزیزان افرادی بی‌آلایش و دارای ذهن و تفکرات خلاق هستند، این نگاه باید به تمامی مدارس ما تعمیم داده شود.

در این مراسم که والدین، معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران و رئیس بنیاد ساری حضور داشتند از دانش‌آموزان برتر شاهد و ایثارگر دبستان دخترانه ساری تجلیل به عمل آمد.

نشست با مدیرحج و زیارت استان به منظور هماهنگی و پیگیری اعزام خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات، حضور در جلسه شورای استانی موسسه ایثار، شرکت در مراسم ایام فاطمیه در بیت معزز آیت‌اله لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران و جلسه با گروه فنی مهندسی بنیاد در رابطه با ساختمان مرکز توانبخشی از دیگر برنامه‌های مدیرکل بنیاد مازندران بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دغدغه‌ والدین دانش‌آموزان در مدارس جدی گرفته شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..