تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احیای کمی و کیفی خلیج گرگان مدنظر است/ ارائه طرح علمی برای پمپاژ آب خزر به خلیج گرگان

ساعت: 14:06 منتشر شده در مورخ: 1401/10/04 شناسه خبر: 1919743

زنگانه گفت: در حوزه خلیج از ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده، ۱۰۰ میلیارد تومان تا به حال دریافت شده و پیشرفت کار به ۵۰ درصد رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ علی‌محمد زنگانه صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: برای موضوعاتی مثل آب و برق به صورت فشرده جلساتی برگزار کردیم و با ۱۰۰ برنامه عملیاتی توانستیم مشکلات این حوزه را برطرف کنیم‌.

استاندار گلستان ادامه داد: اعتبارات در حوزه آب و فاضلاب ۱۱ برابر و آب منطقه‌ای استان سه برابر شد و این مسئله باعث کاهش مخاطرات و مشکلات آبی استان شد.

زنگانه افزود: شهری مثل گرگان اعتبار حوزه آب آن ۳۷ برابر و شهری مثل کلاله که با تنش آبی زیادی رود به رو بود ۱۴ برابر افزایش یافت.

وی به راه‌اندازی سامانه آرد اشاره کرد و گفت: سامانه آرد نوع دو باز شد و میزان پوشش کارخانجات ما و ظرفیت آن که زیر ۲۰ درصد بود به ۳۵ درصد افزایش یافته است.

این مقام مسئول به ۳۱ سند بخشی در استان اشاره کرد و بیان کرد: در حوزه دامپروری باید نخستین تولیدکننده پروتئین منطقه شویم و در حوزه آی.تی شعار ما "گلستان استان هوشمند است" را پیگیری می‌کنیم.

زنگانه افزود: موضوع لایحه ۱۴۰۲ باید مطالبه شما رسانه‌ها باشد و باید از کمیسیون تلفیق که بعد از انتظار بیشمار چنین بودجه پایین قرار داده مطالبه‌گری شود چرا که این یک فاجعه است.

وی افزود: در حوزه خلیج از ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده، ۱۰۰ میلیارد تومان تا به حال دریافت شده و پیشرفت کار به ۵۰ درصد رسیده است.

این مقام مسئول افزود: در خلیج گرگان ۶۰ دستگاه سنگین در حال لایروبی کانال هستند و از دو دستگاه لایروبی استفاده شده و لایروب سوم نیز به منطقه در حال اعزام است.

زنگانه بیان کرد: به الگویی علمی رسیدیم که بتوانیم آب ورودی خلیج گرگان را مدیریت کنیم و بتوانیم آب را از خز به خلیج گرگان پمپاژ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این پروژه هم به دنبال کمیت و هم به دنبال کیفیت آب هستیم و علاج بخشی خلیج مشمول چندین اقدام است که به آن توجه داریم.

این مقام مسئول افزود: میزان ورودی پرندگان مهاجر با ایجاد دایک به نسبت به سال های قبل قابل قیاس نیست.

زنگانه خاطرنشان کرد: ۴۹ درصد از تسهیلات استغال را به طرح‌های اشتغال آفرین روستایی اختصاص دادیم و طرح‌های دانش بنیان‌ها نیز مورد توجه فرمانداران قرار گرفته است.

وی یادآور شد: تبصره ۱۶ و تسهیلات فنی دستگاه‌ها و رونق تولید و اشتغال پایدار و جهش تولید همه منابع از طریق یک سامانه مدیریت می‌شود.

این مقام مسئول به شفافیت در دولت اشاره کرد و  تاکید کرد: هیچ چیزی پنهان نداریم و در دولت مردمی باید همه چیز شفاف باشد و همه اطلاعات باید در پنل شفافیت بارگزاری شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احیای کمی و کیفی خلیج گرگان مدنظر است/ ارائه طرح علمی برای پمپاژ آب خزر به خلیج گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..