تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعطای تسهیلات به مددجویان بهزیستی

ساعت: 10:46 منتشر شده در مورخ: 1401/10/03 شناسه خبر: 1919472

شایسته گفت: به خانواده‌های دارای دو عضو معلول فاقد مسکن در روستا ۱۵۰میلیون تومان و در شهر ۲۰۰میلیون تومان پرداخت می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شایسته در گفت‌وگو با گلستان ما، اظهارکرد: مهمترین اقدام و وظیفه بهزیستی تامین مسکن مقاوم و مناسب جهت مددجویان است.

وی ضمن تشکر از همکاری بنیاد مسکن مینودشت در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن افزود:همه مددکاران و مراکز مثبت زندگی و سی بی آر در ادامه شناسایی مددجویان واجد شرایط ساخت مسکن اهتمام لازم را داشته و از ظرفیت دهیاران، شوراها، بخشداران و شهرداران در خصوص صدور پروانه ساخت ساختمان بهرمند می شوند.

پرداخت 100 میلیون تومان کمک هزینه ساخت مسکن به مددجویان

رییس اداره بهزیستی شهرستان مینودشت اظهارکرد: در کنار تسهیلات قرض الحسنه بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی حداقل مبلغ 100 میلیون تومان کمک هزینه ساخت مسکن به مددجویان پرداخت می کند.

شایسته خاطرنشان کرد: به خانواده های دارای دو عضو معلول فاقد مسکن در روستا 150میلیون تومان و در شهر 200میلیون تومان پرداخت می شود.

سید قربانعلی میر مدیربنیاد مسکن مینودشت با تشکر از هم افزایی خوب بین ادارات در جهت تامین مسکن مددجویان و محرومان در شهرستان آمادگی خود را در جهت فراهم نمودن ساخت مسکن و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اعلام کرد.

وی گفت: تسهیلات ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر 200 میلیون تومان بصورت قرض الحسنه است که زمان بازپرداخت تسهیلات از زمان شروع پروژه به مدت 20 سال خواهد بود.

هفته آینده مددجویان فاقد مسکن دارای زمین جهت صدور پروانه به بخشداری ها و شهرداری معرفی ، تا صدور پروانه ساخت صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعطای تسهیلات به مددجویان بهزیستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..