تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی به اسم جهادی‌ها سلبریتی شده و دنبال کارهای سیاسی هستند

ساعت: 12:51 منتشر شده در مورخ: 1401/09/30 شناسه خبر: 1919194

محمد زهرایی با بیان اینکه برخی به اسم جهادی ها سلبریتی شدند، گفت: برخی ها به نام و اسم جهادی ها به دنبال کارهای سیاسی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار محمد زهرایی در نشست هم اندیشی و تخصصی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور  که با اعضای هئیت رئیسه مجمع جهادگران مازندران و سرگروه‌های جهادی شاخص و برتر استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه جهادگران یک خانواده بزرگ و تاثیر گذار در کشور هستند، گفت: در مجلس  سه مسئله برای حمایت از گروه های جهادی به بحث گذاشته شد که حمایت از گروه های جهادی مثل حمایت سمن ها باشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه گروه های جهادی کف میدان کار می کنند،نقش موثر در جامعه دارند، افزود: خط قرمز ما عدم دولتی شدن جهادی ها است و باید برای ولایت بماند. دولتی ها میتواند جهادی باشند،اما جهادی ها زیر بار بدنه دولتی ها نمی روند.

زهرایی، با بیان اینکه برخی به اسم جهادی ها سلبریتی شدند،خاطرنشان کرد: برخی ها به نام و اسم جهادی ها به دنبال کارهای سیاسی هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم قرارگاه جهادی با دستگاه های اجرایی راه اندازی شد، گفت: دولت طرح مدرسه حکمرانی را در دست اجرا دارد که گروه های جهادی در این مدارس به عنوان مدیران آینده توانمند می شوند.

زهرایی با بیان اینکه مجمع جهادی در معرفی و انتخاب مدیران استان ها، نقش موثر ایفا کند، اضافه کرد: در هر استان دو قرارگاه را تجهیز کردیم،چرا که منابع برای تجهیز همه قرارگاه ها را نداریم .

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به تجهیز ۶۴ قرارگاه  در استان‌ها  اشاره و خاطرنشان کرد:سالی یک رزمایش  توسط جهادگران برگزار می‌شود. رزمایش تخصصی اقشار با عنوان رزمایش جمعه تا جمعه که هر قشری از یک کالا و خدمت را در هر نماز جمعه به مردم ارائه می دهد.

زهرایی با تصریح بر اینکه باید گروه‌های جهادی اقشار تخصصی توانمند شوند، گفت:  توانمند سازی گروه‌های جهادی ۱۲ قشر تخصصی در دستور اجرا است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور از جشنواره ملی جهادگران در بین تمامی اقشار برگزار میشود، خاطرنشان کرد: باید فعالیت جهادگران به صورت هنرمندانه به اطلاع مردم برسد.

به گفته زهرایی در مسئله اشتغال امسال ۱۰ هزار صندوق الحسنه توسط دولت حمایت شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی به اسم جهادی‌ها سلبریتی شده و دنبال کارهای سیاسی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..