تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه توزیع بودجه؛ موضوعِ مرکز پژوهش‌های شورای شهر تبریز

ساعت: 13:32 منتشر شده در مورخ: 1401/09/27 شناسه خبر: 1918621

جلسه امروز شورای شهر تبریز با گزارش مدیرعامل توزیع برق تبریز، گزارش مرکز پژوهش‌ها و تصویب آئین‌نامه ساماندهی المان‌های شهری به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، جلسه امروز شورای شهر تبریز با بررسی طرح آیین نامه ساماندهی، سیاستگذاری و نظارت بر المان‌های شهری شهرداری تبریز آغاز شد که در نهایت بندهای این دستور جلسه با رای اکثریت اعضای شورا تصویب شد.

دستورجلسه دوم سخنرانی عباس حسامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز بود که وی در این گزارش اظهار داشت: ۱۰شهرستان استان تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق تبریز هستند که حدود یک میلیون و ۷۵ هزار مشترک می‌باشند.

وی ادامه داد: هفتاد درصد از این آمار به مصارف بخش خانگی، ۳۴ درصد مصرف در صنایع و۳۳ درصد در مسکونی اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به کشف ماینرها گفت: در ۴ سال گذشته بیش از ۱۰هزار دستگاه ماینر کشف شده اما اخیرا دستگاه‌های ماینر خانگی استفاده می‌شود که مصرفشان زیاد و کشفشان سخت است.

وی ادامه داد: به دلیل عدم اجازه برای احداث پست‌های هوایی در ساختمان‌هایی که بعد از ساخت اقدام به ساخت پست می‌کنند، مشکل داریم.

حسامی در خصوص تاریکی راه‌های آناخاتون و باغ معروف عنوان کرد: متاسفانه مشکل قانونی برای نصب روشنایی در جاده‌های این روستاها وجود دارد و به همین دلیل نتوانسته‌ایم روشنایی را به آنجا ببریم.

دستور جلسه بعدی سخنرانی روح الله رشیدی به مناسبت هفته پژوهش بود که وی در ابتدا اظهار داشت: تهیه نقشه فرهنگی اجتماعی تبریز از پروژه‌های مهم مرکز پژوهش های شوراست که سال آینده به ثمر خواهد رسید.

وی ادامه داد: ۵۱ نشست در مرکز پژوش‌های شورا برگزار شده که مباحث مطرح شده به صورت مدون در اختیار اعضای شورا قرار خواهد گرفت.

عضو شورای شهر تبریز تصریح کرد: پایش و بررسی بودجه از حیث توزیع در مناطق ده گانه از جمله موضوعات مرکز پژوهش‌های شورای شهر می‌باشد که در این خصوص پژوهش‌هایی انجام شده است.

دستور جلسه بعدی بررسی گزارشی حسابرسی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ بود که این دستور با رای اکثریت آراء به تصویب رسید.

دستور جلسه بعدی جابجایی احد صادقی و روح الله دهقان‌نژاد در کمیسیون‌های بند ۲۰ ماده ۵ در مناطق ۶ و ۹ بود که با رای اعضا به تصویب رسید.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه توزیع بودجه؛ موضوعِ مرکز پژوهش‌های شورای شهر تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..