تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرداری زنجان آماده عملیات زمستانی و بارش سنگین برف است

ساعت: 16:55 منتشر شده در مورخ: 1401/09/23 شناسه خبر: 1917903

استاندار زنجان با بیان اینکه مطمین هستم اگر امسال شاهد بارش برف سنگین در شهر باشیم شرایط همچون سال گذشته نخواهد بود، گفت: شهرداری زنجان آماده عملیات برف روبی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محسن افشارچی عصر امروز در مراسم مانور ستاد مدیریت عملیات زمستانی و بهره برداری از دو کارخانه محلول یخ زدا شهرداری که به همراه رونمایی از تجهیزات و ماشین آلات سنگین جدید خریداری شده انجام شد، اظهار داشت: سال گذشته به دلیل بارش برف سنگین در سطح شهر سختی زیادی را متحمل شدیم.

وی افزود: امسال اقدامات خوبی انجام شده و شهرداری به لحاظ ارایه تمهیدات و تجهیز امکانات تقویت شده است به طوری که چندین دستگاه برای برف روبی و برف خوری خریداری شده هرچند هنوز دستگاه‌های برف خور به استان نرسیده است.

استاندار زنجان گفت: برای اینکه بتوان استان زنجان را به یک استان بهتر برای زندگی تبدیل کرد باید دستگاه‌ها همکاری داشته و ساختار دهی بهتر برای رفاه حال مردم انجام دهند.

وی با بیان اینکه مطمین هستم اگر امسال شاهد بارش برف سنگین باشیم شرایط شهر همانند سال گذشته نخواهد بود، تصریح کرد: شهرداری زنجان امسال شرایط را به سمتی سوق داده است که در عمران شهری سبب خوشنودی شده است.

افشارچی با بیان اینکه ما نیز حمایت کننده شهرداری به هر لحاظ هستیم، خاطر‌نشان کرد: باید تاثلاش کنیم تا بتوانیم به شعار "زنجان جای بهتر برای زیستن می‌باشد" دست یابیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرداری زنجان آماده عملیات زمستانی و بارش سنگین برف است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..