تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلق فرصت ها از دل تهدیدات، شاخصه جبهه وسیع انقلاب اسلامی است

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، همایش نقش آفرین بسیج رابطین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج استان قزوین صبح امروز با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در حسینیه ثارالله سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

سردار آتانی در این مراسم بیان کرد: امروز دشمن با عکس العمل ما بیگانه است. ما هرگز ناامید نخواهیم شد و با شجاعت و تدبیر عمل خواهیم کرد و این شجاعت شاخصه شهدای ما از جمله حاج قاسم سلیمانی است. امروز نظام سراسر حکمت و فهم است و با این نگاه که تهدید وجود دارد، از دل همین تهدیدات فرصت ایجاد کردیم و ما از دل تهدید ها فرصت می‌سازیم. سردار سلیمانی با تجربه از دل ماجراها و تهدید ها، فرصت های زیادی خلق کرده است و این نمونه کوچکی از جبهه وسیع انقلاب اسلامی است.

وی گفت: خلق فرصت ها برای ما یعنی جمعیتی که در خیابان مقابل ما ایستادند را به مقابله با آمریکا می بریم. ما مولفه ها و آسیب های خود را می‌شناسیم. ما می‌دانیم کشور در چه شرایطی است همه اینها راه حل داخل دارد. ما امروز حرف هایمان را به اشتراک گذاشتیم و در جامعه با یک ادبیات مشترک صحبت می کنیم. چرا باید بگوییم دهه هشتادی از ما فاصله گرفته در حالی که دیدیم در سرود سلام فرمانده دهه هشتاد و نودی ها نقش آفرین بودند. امروز باید به جوانان میدان بدهیم. امام به جوانان اعتماد کرد که جنگ را جلو برد. پس باید بپذیرم که بعضی جاها به جوانان میدان ندادیم. امروز باید احساسات دینی خود را بروز دهیم و اجازه دهیم احساسات جوانان ما کنترل شده بروز نماید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه عنوان کرد: امروز باید جامعه را با ادبیات خودش حفظ کرد. در ماجرای فتنه ۸۸ خیلی ها دستور می خواستند اما وقتی مقام معظم رهبری می گوید روایت اول جهاد تبیین است، اول خودش عمل می کند. مقام معظم رهبری ۷۵۰ دستور به سپاه داده است اگر عمل کنیم غوغا کرده ایم. بعضی ها می گويند این راه درست نیست اما از ائمه آموخته ایم تا ظهر عاشورا امام حسین گفتگو کرد. بازیگران اعتراضات امروز داخل نیستند بدانند ما راهبرد دشمن را در عمق منطقه او می زنیم. امروز باید دشمن را خوب بشناسیم. شکست او آسان است و در زمین او نباید بازی کنیم.

سردار آتانی اضافه کرد: امروز رسانه‌های خارجی همه با هم متحد شده اند و بازیگران داخلی سیاسیون در هم شکسته و سلبریتی ها در صف مردم نیستند. یک سال است دولت با تمام توان کار می‌کند اما همین ها حرفی نزدند ولی با دیدن آشوب، وارد میدان آشوب شدند و آب بر آسیاب دشمن ریختند. دشمنان همه توان و قدرت خود را پای کار آوردند و با هم همراه شدند که هدف آنها زدن اصل نطام بود.

مقام ارشد نظامی استان در ادامه اضافه کرد: ما در رسانه ضعیف عمل کردیم. در حالی که آنها با رسانه دو ایران را ساختند. در فضای مجازی گفتند ایران سقوط کرده است و او با تمام دروغگویی ها موفق بود. طرفداران و مخالفان دشمن به دنبال دوگانه سازی برعلیه جامعه ما هستند تا ما را مقابل جوانان قرار دهند. این فتنه به نام فتنه دروغگوها ثبت شد. اما در همه این حوادث دست خدا بر سر ما بود و لذا نگذاریم انقلاب دست نااهلان بیفتد و نام امام و انقلاب از یاد برود.

انتهای پیام ۱۰۰۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلق فرصت ها از دل تهدیدات، شاخصه جبهه وسیع انقلاب اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..