تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸۱درصد تعهد اشتغال شهرستان قزوین محقق شده است

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، عباس کاظمی در پنجمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان قزوین که در سالن اجتماعات فرمانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی قزوین، آب منطقه ای، آب و فاضلاب، صمت، صندوق کارآفرینی امید، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت توزیع برق، پارک علم و فناوری، سازمان تبلیغات اسلامی، فنی و حرفه ای و اقتصاد دارایی از جمله دستگاه‌هایی هستند که به طور کامل به تعهدات خود در حوزه اشتغال عمل کردند.

فرماندار قزوین اظهار کرد: برخی دستگاه‌ها نیز در حوزه اشتغال کم‌کاری می‌کنند که باید دلیل آن بررسی شود و اگر روند ثبت یا ایجاد اشتغال نیاز به اصلاح دارد باید اصلاح صورت بگیرد؛ روح کلی قوانین در حوزه اشتغال مشخص و مشکلات شناسایی شده است بنابراین اعضای جلسه باید به نتیجه برسند و اقدام کنند.

وی یادآور شد: از تمام ظرفیت‌های موجود باید استفاده کنیم و کارها را به سرعت انجام دهیم، کمیته اشتغال به عنوان مجموعه‌ای از دستگاه‌ها رسالتی دارد که باید همه در کنار هم در جهت کاهش بیکاری و افزایش اشتغال فعالیت کنیم و هیچ مانعی نباید ما را از اصل مسئله دور کند.

کاظمی در ادامه با اشاره به حوزه اشتغال روستایی و مشاغل خانگی، بیان کرد: اصلی ترین مسئله در این حوزه ها، بازار و عرضه محصولات است، باید برای فروش و عرضه محصولات روستایی و خانگی بازار عرضه دائمی فراهم و کمیته اشتغال روستایی و مشاغل خانگی تشکیل شود.

وی بیان کرد: در استان آثار میراثی ثبت شده خوبی داریم که جایگاه خوبی دارند و می‌توان از ظرفیت آن‌ها برای برپایی نمایشگاه مختلف صنایع دستی و خانگی استفاده کنیم؛ این کمیته باید مسئله عرضه و فروش محصولات را بررسی کند.

فرماندار قزوین با اشاره به جریانات اخیر، تصریح کرد: برخی افراد می‌پرسند که نتیجه این جریانات چه می‌شود؟ پاسخ من این است نتیجه آن به عملکرد ما بستگی دارد، در شرایط فعلی هر کسی در هر نقطه ای که هست باید در جهت حل مشکلات مردم قدم بردارد؛ هرکسی که در دولت و مجلس فعال است باید منافع مردم را پیگیری کند، در حال حاضر هیچ جریانی جمهوری اسلامی را تهدید نمی‌کند، برخی مزاحمتی ایجاد می‌کنند و هزنیه می‌تراشند اما ما به سرعت در حال پیشرفت هستیم و باید گام های اساسی برای حل مشکلات مردم برداریم.

انتهای پیام/۱۰۱۰




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸۱درصد تعهد اشتغال شهرستان قزوین محقق شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..