تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بعد شهادت حاج قاسم ۶ هزار گروه جهادی تکثیر شد/در بُعد تبلیغی و رسانه ای و جهاد تبیین خیلی ضعف داریم

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در مشهد؛ سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور با حضور در منزل شهیدان رضا زاده و زینال زاده از شهدای بسیجی جهادگر مشهدی در دیدار با مادر شهید دانیال رضازاده اظهار کرد: شما باعث افتخار و قوت قلبی برای جامعه و به خصوص نسل جدید هستید که در این برهه از زمانیکه هویت و معناها و انسانیت از بین رفته است این چنین فرزندانی تقدیم انقلاب و نظام مقدس اسلامی کردید.

وی با اشاره به اینکه بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی گروه های جهادی به صورت خودجوش تکثیر پیدا کردند، افزود: باید برای این شهیدان عزیز جهادگر در پایگاه و محله شان یک گروه جهادی با نام عزیزان شکل بگیرد تا دانیال ها و حسین های دیگری تربیت شوند چرا که این مسیر باید ادامه یابد.

در بُعد تبلیغی و رسانه ای و جهاد تبیین خیلی ضعف داریم

وی بیان کرد: کاش بتوانیم مکتب علوی و نهضت عاشورا که ادامه آن مکتب حاج قاسم است را نشر و گسترش دهیم اما این کار را بلد نیستیم، ما نتوانستیم باورها و ایمان های این عزیزان را درست برای مردم و نسل جدی بازگو کنیم.

وی با انتقاد از اینکه ما در بُعد تبلیغی و رسانه ای، فضای مجازی و جهاد تبیین خیلی ضعف داریم خاطرنشان کرد: اگر انقلاب به سمت جلو حرکت می کند از قطرات خون شهداست چه شهدای والامقام دفاع مقدس، چه مدافعان حرم، چه سلامت و چه جهادگران بسیجی که آسمانی و جاودانه شدند.

بعد شهادت حاج قاسم ۶ هزار گروه جهادی تکثیر شد

وی یادآور شد: بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی ۶ هزار گروه جهادی شکل گرفت، خون شهید قاسم سلیمانی باعث شکل گیری این گروه ها شد و در بین شهدای امنیت ما ۶ نفر از مسولان گروه های جهادی بودند و به شهادت رسیدند و چند نفر از اعضای گروه های جهادی ما در این حوادث به شهادت رسیدند.

مادر دعا کن فقط شهید بشم، می تونم یک نسل رو نجات دهم

در ادامه مادر شهید حسین زینال زاده گفت: نزدیک زمان شهادتش کلاً دو بار از من خواست که دعا کنم یه بار داشتم به برادرش غسل شهادت یاد می دادم روز جمعه بود برادرش چهارده سالش هست حسین اومد کنار ما خندید که دارم به سبحان یاد می دهم گفت مامان دعا می کنی من هم شهیدبشم، گفتم نگو مامان تنم می لرزه این بود که تقریباً ده روز بعد شهید شد.

وی افزود: یکبار هم سه روز قبل شهادتش از من خواست که دعا کنم کلاً این دوبار یعنی اصلا اسم شهادت رو جلوی من نمیاورد دفعه دوم سه روز قبل شهادتش بود که اومد خونه دستش و پاش ضرب خورده بود و ورم کرده بود گفتم که مامان بیا برات ببندم ساعت سه صبح بود منتظر می موندم که بیاد براش شام بیارم گفتم مامان بیا دستت رو ببندم گفت نه مامان اینا چیزی نیست گفتم فردا دوباره قراره بری باید قوی باشی انگشت کوچیکه دستش کج شده بود از ورم گفتم اینجور ورم کرده گفت نه مامان اینا چیزی نیست ما که می خواییم بریم دعا کن فقط شهید بشیم بریم گفت مامان اگر من برم می تونم یک نسل رو نجات بدم.

خوشحالم فرزندم حسین به آرزوی قلبیش رسید

در ادامه مادر شهید دانیال رضازاده با بیان اینکه خوشحالم فرزندم به آرزوی قلبیش رسید و مایه افتخار است امیدوارم که ما را هم ان شاالله شفاعت کند نیز ابراز کرد: یکی از دوستان شهید روایت می کند که به شهید گفته بود با دست خالی جلو اغتشاشگران نرو و شهید در پاسخ گفته ما با صلاح ایمان قدم بر میداریم. در دوران کرونا خیلی کارهای جهادی انجام داد یا در بیمارستان کمک رسانی می کرد. این بچ ها از نفس افتادند تا ما از نفس نیوفتیم به خاک افتادند تا ما بر خاک نیوفتیم ان شاالله جوانان راه شهدا را ادامه دهند تا کشور ما در امنیت باقی بماند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بعد شهادت حاج قاسم ۶ هزار گروه جهادی تکثیر شد/در بُعد تبلیغی و رسانه ای و جهاد تبیین خیلی ضعف داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..