تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجازی شدن فعالیت برخی مدارس آذربایجان شرقی

تبریز- بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی فعالیت مدارس نواحی پنجگانه تبریز، خسروشاه، ایلخچی، شهر جدید سهند و شهری اسکو در تمامی مقاطع تحصیلی روز سه شنبه ۲۲ آذر برای چهارمین روز پیایی در نوبت صبح غیرحضوری است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، در پی تداوم آلودگی هوا و بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا مدارس شهری و روستایی نواحی پنجگانه تبریز، خسروشاه و ایلخچی، شهر جدید سهند و در اسکو فقط مدارس شهری در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبتت صبح ۲۲ آذر ۱۴۰۱ غیرحضوری بوده و فرآیند آموزش در بستر شاد خواهد بود.
بر اساس این گزارش فعالیت مدارس در نوبت بعد از ظهر در صورت تداوم آلودگی هوا از طریق سایت و کانال های شبکه شاد اداره کل آموزش و پرورش استان به اطلاع دانش آموزان، معلمان و خانواده ها خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، از ابتدای هفته جاری شاخص آلودگی هوا در شهر تبریز و شهرهای اطراف در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت و منجر به برگزاری غیرحضوری کلاس های مدارس شد.

بر اساس گزارش هواشناسی استان از روز سه شنبه با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی از میزان آلودگی هوا کاسته شده و موجب ابرناکی، وزش باد گاهی نسبتا شدید، بارش باران و برف می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجازی شدن فعالیت برخی مدارس آذربایجان شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..