تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی با حضور شکوفه‌های انقلاب مهد پایگاه حضرت رقیه(س) بهار

 همدان-مسئول پایگاه حضرت رقیه (س) بهار  از اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی با حضور شکوفه‌های انقلاب مهد پایگاه حضرت رقیه(س) بهار خبر داد.

زهرا سریشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی با حضور شکوفه‌های انقلاب مهد پایگاه حضرت رقیه(س) بهار اظهار کرد: آموزش نماز و تسبیحات اربعه به شکوفه‌های انقلاب و حضور نوگلان در برنامه‌های مختلفی از جمله قصه خوانی، آموزش غذای مفید و مناسب با سن در مهد ماح پایگاه عفاف و مهد شکوفه‌های انقلاب این پایگاه واجرای مسابقه نقاشی از جمله این برنامه‌ها بود.

وی افزود: حضور خواهران بسیجی در میقات طیبه شجره حلقه‌های صالحین، آموزش خیاطی رایگان و برگزاری جلسه تربیت فرزند با حضور نوگلان مهد ماح و شکوفه‌های انقلاب همراه با والدین نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی بود.

مسئول پایگاه حضرت رقیه (س) بهار اظهار کرد: همچنین در طرح شهید بهنام محمدی در مقطع متوسطه اول و دوم مدرسه محبی بهار مسابقه ورزشی در رشته‌های والیبال، وسطی و طناب زنی با حضور دانش آموزان بسیجی پایگاه محدثه برگزار شد و به برندگان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی با حضور شکوفه‌های انقلاب مهد پایگاه حضرت رقیه(س) بهار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..