تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز در لیست تحریم های اروپا

اتحادیه اروپا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ۲۹ شخص و نهاد ایرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، وزرای امور خارجه ۲۷ کشور اروپایی در جلسه‌ای که امروز در بروکسل برگزار شد، بسته تحریمی جدیدی را که ۲۰ شخصیت و یک نهاد ایرانی را به بهانه مسائل حقوق بشری هدف قرار می‌دهد تصویب کردند.

اتحادیه اروپا روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سیداحمد خاتمی، مجید سیدمیراحمدی، پیمان جبلی، علی رضوانی، آمنه سادات ذبیح‌پور، سیدعبدالرحیم موسوی، محسن برمهانی، مرتضی جوکار، مجید سوری، محسن کریمی، علیرضا حیدرنیا، امان‌الله گرشاسبی، بهمن ریحانی، حبیب شهسواری، محمد عبدالله‌پور، سیاوش مسلمی، احمد ذوالقدر، مرتضی کشکولی، عیسی بیات، محمدتقی آصانلو و سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به دلایل حقوق بشری در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

این اتحادیه همچین چهار شخص و چهار نهاد را هم به اتهام ارسال پهپاد به روسیه برای استفاده علیه اوکراین در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز در لیست تحریم های اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..