تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفت‌وگوی بسیجیان قمی در مورد دلایل رعایت حجاب و عفاف

بسیجیان پایگاه حکیمه خاتون(س) طی نشستی در مورد دلایل عقلی و نقلی رعایت عفاف و حجاب در جامعه اسلامی به گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، بسیجیان پایگاه حکیمه خاتون طی نشستی با حضور مربیان حلقه‌های صالحین در مناظره‌ای به فواید و استدلال‌های عقلانی در رابطه با عفاف و حجاب پرداختند.

در این برنامه که با حضور و نظارت مربی پایگاه خانم باغبادی صورت گرفت، گروهی از بسیجیان نقش مخالف و گروهی نقش موافق حجاب را بر عهده گرفتند و هرکدام از اعضای گروه مخالف، سوال‌ها و شبهات ایجاد شده را بیان می‌کردند و سپس گروه موافق با استفاده از آیات و روایات و مطرح دلایل عقلی و نقلی سعی بر قانع کردن مخالفان داشتند.

هدف از این کرسی آزاد نشینی، رفع شبهات ذهنی بسیجیان و تقویت توان پاسخگویی به شبهات در میان بسیجیان بود.

انتهای پیام/کریمی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفت‌وگوی بسیجیان قمی در مورد دلایل رعایت حجاب و عفاف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..