تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب مقام سومی تنیس روی میز توسط بسیجی بوشهری

محمد رضا خزایی بسیجی بوشهری مقام سوم مرحله کشوری جشنواره فرهنگی ورزشی پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات کشور با حضور ۵۶۸ نفر از بسیجیان ۲۸ استان کشور در اصفهان برگزار شد.
سرهنگ روح الله فرزین افزود: این دوره از مسابقات هم‌زمان با هفته گرامیداشت بسیج از نهم تا یازدهم آذر به میزبانی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در پنج رشته آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دارت، شنا و فوتبال دستی برگزار شد.

وی تصریح کرد: ده ورزشکار از استان بوشهر در این مرحله از مسابقات حضور داشتند که در نهایت، محمد رضا خزایی موفق به کسب مقام سوم رشته تنیس روی میز در بخش انفرادی شد.

کسب مقام سومی تنیس روی میز توسط بسیجی بوشهری

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب مقام سومی تنیس روی میز توسط بسیجی بوشهری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..