تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامات دانش‌بنیان بسیج، موجب شناسایی سرمایه‌های کشورمان خواهد شد/لزوم حمایت از نخبگان

روحیه جهادی، عامل پیشرفت در عرصه‌های علمی
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به رابطه بسیج و دانش‌بنیان اظهار کرد: ضرورت استفاده از فناوری‌های جدید و تولیداتی که بشود با آنها در خدمت مردم بود، و همچنین در اجرای ماموریت‌های نیرو‌های مسلح کمک‌کننده باشد، بر کسی پوشیده نیست. امروز نخبگان و فرهیختگان ما و عزیزان بسیجی که تعدادشان کم نیست، در عرصه‌های مختلف در حال فعالیت هستند.

وی افزود: اینکه سازمان بسیج مستضعفین بتواند افراد نخبه و دانشمندان جوان را شناسایی کند و از ظرفیت‌هاشان بهره ببرد، حائز اهمیت است. سازمان بسیج باید از این دانشمندان جوان، حمایت به عمل آورد. 

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز، حمایت از دانشمندان ایرانی برای کشورمان ضرورت دارد و این موضوع، تاکید رهبر انقلاب است. باید به جوانان عزیزی که نخبه هستند و طرح‌های خوبی دارند، کمک شود و از طرح‌های آن‌ها حمایت صورت بگیرد.

سردار اشتری با بیان اینکه با حرکت خوبی که عزیزان بسیجی در زمینه دانش‌بنیان آغاز کرده‌اند، سرمایه‌های بزرگ کشورمان شناسایی می‌شوند، گفت: امیدواریم با حرکت بسیج، از این ظرفیت‌ها بهتر استفاده شود و اثر آن را در پیشرفت و آینده کشور ببینیم.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: بسیاری از دانشمندانی که در سطح کشور داریم با عشق، علاقه  و روحیه جهادی که دارند، پیشرفت‌های خوبی را رقم زده‌اند.  

ت-۹۶۰۹

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامات دانش‌بنیان بسیج، موجب شناسایی سرمایه‌های کشورمان خواهد شد/لزوم حمایت از نخبگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..