تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختتامیه نخستین رویداد ملی استارت آپی سلامت محور رازی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر سهیلا مرادی بیدهندی، معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی و رئیس نخستین رویداد ملی استارت آپی سلامت محور رازی گفت: پس از انتشار فراخوان این رویداد ملی، تعداد زیادی از خلاصه فناوری ها به دبیرخانه ارسال شدند و هفته گذشته در جلسه کمیته علمی رویداد که با حضور اساتید و داوران منتخب، برگزار شد، به دقت مورد بررسی و داوری قرار گرفتند.

اختتامیه نخستین رویداد ملی استارت آپی سلامت محور رازی برگزار می شود

وی با اشاره به اینکه از میان آن ها چهار فناوری واجد شرایط برای معرفی و تقدیر در این رویداد، انتخاب شدند، عنوان کرد: موسسه رازی آمادگی دارد تا پس از برگزاری رویداد، تعاملی جدی تر با فناوران منتخب داشته باشد و شرایط همکاری برای تجاری سازی فناوری ها را بررسی و تسهیل کند. این رویداد استارت آپی، فرصتی استثنایی برای آگاهی همکاران و فناوران از مقررات و الزامات قانونی در خصوص تاسیس شرکت تا تجاری سازی است.

معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی مطرح کرد: با شرکت در کارگاه های توانمندسازی این رویداد، فناوران پاسخ بسیاری از ابهامات و سوالات خود در رابطه با فعالیت به عنوان استارت آپ را دریافت خواهند کرد. آئین اختتامیه اولین رویداد استارت آپی سلامت محور رازی روز دوشنبه 28 آذر با حضور مسئولان، اساتید، دانشجویان، محققان و صاحبان شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه تحقیق و تولید فراورده های بیولوژیک در سالن آمفی تئاتر موسسه برگزار می شود.

مرادی ضمن دعوت از همه محققان و فناوران جهت شرکت در این رویداد افزود: طی هماهنگی صورت گرفته برای شرکت کنندگان در این رویداد گواهی نامه شرکت در کارگاه آموزشی صادر خواهد شد که می تواند کمک مناسبی برای طی مراحل بعدی اعم از تاسیس شرکت یا تجاری سازی محصولات باشد. شناسایی فناوری‌های برتر و فناوران نخبه حوزه واکسن و فرآورده‌های بیولوژیک از جمله رویکردهای نخستین رویداد ملی استارت آپی سلامت محور رازی است.

وی برگزاری کارگاه‌های تخصصی توانمندسازی نخبگان، فناوران و ایده‌پردازان، اعلام نیازهای فناورانه و فراخوان فناوری‌های سلامت‌محور مورد حمایت موسسه رازی و تبیین تسهیلات و حمایت‌ها را از دیگر رویدادها برشمرد و بیان کرد: افزایش تعامل با فناوران منتخب و تشریح و تسهیل شرایط تاسیس شرکت تا تجاری سازی محصولات، از نتایج برگزاری این رویداد ملی است.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختتامیه نخستین رویداد ملی استارت آپی سلامت محور رازی برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..