تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصرف گاز خانگی و تجاری در گلستان رکورد زد

ساعت: 14:00 منتشر شده در مورخ: 1401/09/20 شناسه خبر: 1917129

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از روند رو به رشد میزان مصرف گاز خانگی و تجاری با بیش از ۱۴ میلیون مترمکعب در روز خبر داد و از مشترکان این بخش خواست نسبت به صرفه‌جویی اهتمام لازم را داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی طالبی در گفت‌وگو با گلستان ما؛ با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا و مصرف روزافزون مشترکان گاز خانگی و تجاری در استان گلستان اظهار کرد: طی هفته گذشته میزان مصرف مشترکان خانگی و تجاری گلستان از ۲.۵ میلیون مترمکعب در یک روز تابستان به روزانه بیش از ۱۴ میلیون مترمکعب رسید که برای تامین انرژی مورد نیاز ساکنان استان صرفه‌جویی مصرف ضروری است.

وی تامین گاز در روزهای سرد برای مشترکان خانگی و تجاری را از اولویت‌های این شرکت برشمرد و افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی استان نسبت به تهیه سوخت جایگزین اقدام کنند تا در صورت افت احتمالی فشار با مشکل مواجه نشوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با اشاره به تدبیر تامین سوخت جایگزین برای واحدهای تولیدی و صنعتی بیان کرد: با همکاری دستگاه‌های مرتبط، تامین و دغدغه‌ای در این بخش وجود ندارد.

طالبی همچنین از مشترکان گاز خانگی و تجاری گلستان خواست: این شرکت را در تامین گاز برای مدیریت در مصرف و عبور از روزهای سرد سال به ویژه زمستان بیش از گذشته همراهی کنند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصرف گاز خانگی و تجاری در گلستان رکورد زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..