تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشت دستگاه اتوبوس نو وارد ناوگان اتوبوسرانی تبریز شد

تبریز- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از تحویل هشت دستگاه اتوبوس از سهمیه یارانه ای وزارت محترم کشور و انتقال به اتوبوسرانی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، پرویز عباس نژاد با اعلام این خبر گفت: هشت دستگاه اتوبوس نو از سهمیه یارانه ای وزارت کشور دیروز تحویل و به اتوبوسرانی تبریز انتقال یافت.
وی افزود: مجموع ارزش این تعداد اتوبوس بالغ بر 337 میلیارد ریال می باشد که 70 درصد این مبلغ بصورت یارانه ای توسط دولت و 30 درصد بعلاوه 9 درصد ارزش افزوده کل مبلغ توسط شهرداری تبریز تامین و پرداخت شده است.
عباس نژاد اضافه کرد: با توجه به نگاه ویژه اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر تبریز به امر نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و با عنایت به پیش بینی 61 دستگاه اتوبوس بعنوان سهمیه وزارت محترم کشور به اتوبوسرانی تبریز از بابت اتوبوس های یارانه ای و واریز مبلغ پیش پرداخت مربوطه که با مساعدت شهرداری کلانشهر تبریز انجام شده است، پیگیری های لازم و مستمر جهت تحویل گیری مابقی اتوبوس ها در سریع ترین زمان ممکن در حال انجام است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشت دستگاه اتوبوس نو وارد ناوگان اتوبوسرانی تبریز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..