تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتصاب رئیس جدید اداره پست تبریز

تبریز- با حکم دباغ پورسرپرست پست آذربایچان شرقی ؛هادی سلیمی به عنوان رییس جدید اداره پست تبریز منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرماندار تبریز در آیین معارفه رئیس جدید اداره پست شهرستان تبریز در جلسه شورای اداری پست شهرستان تبریز با تشریح مسائل و رخدادهای اجتماعی در کشور بر لزوم احصای سهم هر سازمان در مانع زدایی از امور تاکید کرد .
جعفری آذر خدمات ارزنده شبکه پستی، بخصوص در زمان پرالتهاب همه گیری بیماری کرونا تلاش و مجاهدت کارکنان پست استان را ستود و اداره کل پست استان را از جمله کم شاکی ترین و کم حاشیه ترین ادارات و ارگان های خدمت رسان دانست.
وی در خصوص لزوم تعامل سازمان های خدمت رسان در بستر اطلاعات مکان محور قول مساعدت در خصوص پیگیری و لزوم تعامل شورای شهر تبریز و شهرداری کلانشهر تبریز در امر پلاک کوبی منازل به عنوان گام نخست از اجرای پروژه اقتصاد مقاومتی GNAF داده و افزود: اجرای برنامه ها و خدمات در بستر دیجیتال همچون خدمات اورژانسی ، وجود سامانه ای پویا و مدون در خصوص آدرس استاندارد و کد پستی به روز شده را می طلبد که لازمه آن ورود تمام سازمان های ذینفع به اجرایی سازی طرح ملی GNAF است.
سرپرست پست آذربایجان شرقی نیز با اشاره به عملکرد 8 ماهه پست استان از عدالت محوری و شایسته سالاری در انتصاب مدیران و کارشناسان در پست استان به عنوان هدف و الگوی رفتاری در انتصابات یاد و بیان کرد: نظام انتصابات بر معیار عدالت و شایستگی علاوه بر ایجاد روحیه مسئولیت پذیری و اعتماد، باعث رشد استعدادها و مهارت های کارشناسان و ارتقای سطح دانش مدیریتی در سازمان می  شود.
جواد دباغ صادقی پور رضایت مندی مردم و ارائه خدمت باکیفیت را خط قرمز پست استان دانست و افزود: حرکت های برنامه محور، نظام نظارت مستمر و باز مهندسی با هدف کانالیزه کردن کیفیت در خدمت رسانی در پست استان آذربایجان شرقی در حال انجام می باشد که نتایج کوتاه مدت آن منجر به کسب رتبه دوم کیفی در شش ماهه اول سال گردیده است.
دباغ صادقی پور افزایش نقاط تماس به منظور ارائه بهتر و در دسترس بودن خدمات به مردم را لازم دانسته و بر ضرورت افزایش دفاترتوزیع پستی به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات و رضایت مندی مشتری تاکید کرذ.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتصاب رئیس جدید اداره پست تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..