تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادستان تبریز خواستار کمک مردم به خانواده زندانیان شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بابک محبوب علیلو در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: با فرا رسیدن فصل سرما و برودت هوا مهمترین دغدغه و خواسته خانواده مددجویان زندان‌های استان مربوط به وسایل گرمایشی و لباس‌های گرم است که در این زمینه مردم می‌توانند با انجمن حمایت از زندانیان شهرستان‌ها، همکاری داشته و کمک‌های خود را به این مجموعه ارسال کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر مسائل مربوط به فصل سرما، هم اکنون خانواده زندانیان با مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی از جمله تأمین مسکن و مایحتاج اولیه زندگی و موضوعات مربوط به بهداشت و درمان نیز دست به گریبان هستند.

محبوب علیلو با بیان اینکه بر اساس اعتقادات و آموزه‌های دینی مکلف هستیم از حقوق انسانی زندانیان و خانواده آنان حمایت کنیم، اظهار کرد: در تلاش هستیم برای توانمندسازی خانواده‌های زندانیان با ایجاد اشتغال پایدار و ارائه تسهیلات متناسب با نیاز خانواده‌های مددجویان از ظرفیت انجمن حمایت از زندانیان حداکثر استفاده را بکنیم.

وی منابع درآمدی انجمن حمایت از خانواده زندانیان تبریز را نسبت به سال‌های قبل بسیار مطلوب و امیدوارکننده خواند و افزود: بخشی از درآمد انجمن از محل کمک‌های خیرین و بخشی هم از فعالیت‌های اقتصادی خود انجمن تأمین می‌شود.

محبوب علیلو از افزایش ۴۷ درصدی آمار مربوط به افراد تحت پوشش خانواده‌های مددجویان از ابتدای امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این آمارها میزان نیازمندی‌ها را نیز افزایش داده است که جز با همکاری مردم نمی‌توان به این مطالبات پاسخ داد.

به گفته وی کمک به خانواده‌های زندانیان تبریز نسبت به سال گذشته ۱۹۱ درصد و هزینه‌های حمایتی انجمن به خود زندانیان اعم از آموزش مهارت‌های فنی حرفه‌ای و تحصیلی، هزینه‌های درمانی و توانبخشی نیز ۱۴۰ درصد رشد نشان می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادستان تبریز خواستار کمک مردم به خانواده زندانیان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..