تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشییع پیکر مرزبان شهید «معین قدمیاری» در مشهد

پیکر سرباز مرزبان «شهید معین قدمیاری» که در مرز سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود بر دوش مردم ولایتمدار مشهد به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در مشهد، آیین تشییع سرباز مرزبانی «شهید معین قدمیاری» که در ۱۶ آذرماه جاری در درگیری مسلحانه مرزداران با اشرار مسلح در مرزهای شمالی مرز سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود از میدان بیت المقدس به سمت حرم مطهر رضوی با حضور سردار مجید شجاع، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی، جمعی از نیروهای انتظامی، مردم مشهد و خدام بارگاه منور امام رضا (ع) برگزار شد.

پیکر مطهر سرباز شهید قدمیاری، پس از طواف و اقامه نماز در حرم مطهر رضوی، برای خاکسپاری به زادگاهش در شهر «خَرو» شهرستان نیشابور منتقل می شود.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در حاشیه برگزاری آیین تشییع این شهید اظهار کرد: مرزبانان غیور، پاسدار مرزهای جمهوری اسلامی ایران هستند و در مسیر حفاظت از حریم کشور از اهدای جان خود نیز دریغ نمی‌کنند.

سردار مجید شجاع با اشاره به اینکه راه شهدا مرزبانی ادامه دارد، تاکید کرد: امنیت پایداری بر مرزهای استان و کشور حاکم است و مرزبانان با اشراف اطلاعاتی، اجازه کوچکترین تحرکی به دشمنان و اشرار را نمی دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشییع پیکر مرزبان شهید «معین قدمیاری» در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..